וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סין: נגס בלבו הפועם של אדם - בגלל ריב על נודלס

מיול לאאו סירב לחלוק את המנה עם בו טואן, אך לא ציפה שישסף את גרונו, יחתוך את חזהו, יוציא משם את לבו הפועם וינגוס בו. עדי ראייה התעלפו: "חתך אותו כאילו היה שק אורז"

נגס בליבו של אדם שלא חלק עמו נודלס. ShutterStock
לא הסתפק בשיסוף גרונו של הקורבן, ופנה לחתוך את חזהו ולמשוך את לבו החוצה/ShutterStock

תקיפה מחרידה אירעה אתמול (שישי) במחוז הוביי שבמרכז סין כשמיול ליאאו, בן 48, לא הסכים לחלוק עם בו טואן, בן 29, את קערת הנודלס שלו. מיד לאחר הסירוב שלף טואן סכין ושיסף במפתיע את גרונו של ליאאו. נראה שזה היה הסוף, אך טואן לא הסתפק בשיסוף גרונו של הקורבן וחתך את חזהו של ליאאו, ושלף ממנו את לבו הפועם בשתי ידיו. לאחר כל אלה, נעמד טואן מעל גופתו של ליאאו ונגס בלבו כמה פעמים, מבלי לנסות אפילו להימלט מזירת הפשע העקובה מדם.

"זה היה מחזה מצמרר ומעורר אימים", שחזר עד ראייה. "אני לא מצליח להוציא את זה מהראש – הוא חתך את הבחור כאילו היה שק של אורז ומשך את הלב שלו מול כולנו. אני יכול להישבע שהלב עדיין פעם". הוא הוסיף: "כמה אנשים התעלפו. הלוואי שהייתי יכול גם להתעלף ולא לראות את זה. אני נזכר בתמונות אפילו כשאני עוצם את עיניי".

לקציני המשטרה לקחו 40 דקות להגיע לזירה, ומיד עם הגיעם הם עצרו את טואן. עדי הראייה חששו כי בפרק הזמן הזה, יכול היה טואן לתקוף אנשים נוספים. אמנם המשטרה תיארה אותו כפסיכופת, אך הטיעון הזה לא סיפק את המקומיים אשר דרשו תגבור של האבטחה באזור כדי למנוע מקרים נוספים דומים.

עוד ידיעות שאסור לפספס:
לעיני הילדים: טיגריס זינק לסירה, טרף דייג ונעלם
התאכזרות במקסיקו: אם כפתה את בנה לסורגי החלון
צפו: אב מגלה בשידור חי שבנו הנעדר נמצא במרתף ביתו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully