וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: אב מגלה בשידור חי שבנו הנעדר נמצא במרתף ביתו

צ'ארלס בות'ואל הגיע לשידור בערוץ מקומי כדי לקרוא לאזרחים לסייע במאמצי החיפוש, אך רגע לפני השידור התקבל דיווח כי בנו נמצא בריא ושלם. השדרנית מיד הטיחה בו: "חיפשתם?"

צ'ארלי בות'ואל שנעדר ונמצא במרתף ביתו. AP
"איך יכול להיות שבנך נמצא במרתף?". הנער הנעדר/AP

נער בן 12 שנעדר במשך 11 ימים נמצא שלשום (רביעי) כשהוא בריא ושלם במרתף ביתו בדטרויט, אך אביו התקשה להאמין, כשקיבל את הבשורה במהלך ריאיון בשידור חי. השדרנית, ננסי גרייס, פתחה את דבריה בדיווח מפי המשטרה על כך שהנער, צ'ארלי בות'ואל, נמצא בבית, והאב הגיב בתדהמה.

לדברי המשטרה, הוא נמצא במרתף של בית המשפחה, כשהוא מוקף בקופסאות קרטון, בתום מאמצי חיפוש נרחבים אחריו מאז היעלמו ב-14 ביוני. "איך יכול להיות שבנך נמצא במרתף?", שאלה גרייס. האב, צ'ארלס בות'ואל, נשם בכבדות וענה בגמגום: "אין לי מושג".

עוד כותרות שאסור לפספס בוואלה! חדשות:
צפו: סרטון הבטיחות בדרכים שזיעזע את הרשת
צפו: ביום הראשון בבית הלבן - התעלפה מול המצלמה
צפו: נהג המונית איבד שליטה והתנגש בתמרור

השוטרים סיפרו כי הנער לא קרא לעברם כשהגיעו לחפש בבית, אך כי הוא נראה שמח לראותם. טרם התברר אם הוא שהה בבית כל אותו הזמן. "הוא היה לחוץ ונרגש", סיפר מפקד משטרת דטרויט, "הוא היה רעב, אולם נראה במצב טוב".

אביו של הנער הנעדר הגיע לתכנית הטלוויזיה במטרה לקרוא לאזרחים לסייע במאמצי החיפוש, אך לא ציפה לקבל את הבשורות המשמחות ממש באותו רגע. הוא חזר והדגיש כי חיפושים נעשו בבית על ידי המשפחה, ה-FBI, משטרת דטרויט וכלבי גישוש.

פרטי היעדרותו של הנער נותרו לוטים בערפל, לאחר שהאב עבר בדיקת פוליגרף של ה-FBI שתוצאותיה אינן חד-משמעיות. "זה פשוט אבסורד שמישהו יטען כי ידעתי שהבן שלי נמצא במרתף", אמר צ'ארלס.

(עדכון ראשון: 23:00)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully