וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: ביום הראשון בבית הלבן - התעלפה מול המצלמה

ג'וש ארנסט, הדובר החדש של הנשיא אובמה, נאלץ לקטוע את התדרוך לכתבים אחרי שמתמחה צעירה איבדה את ההכרה לנגד עיניו. כוס מים וסוכריות שוקולד הצילו את המצב

צילום: C-SPAN, עריכה: יאיר דניאל

ג'וש ארנסט, דובר הבית הלבן, זכה לטבילת אש מוזרה למדי בתפקידו החדש. ארנסט, עד לאחרונה סגנו של ג'יי קרני, ומי שמונה להחליפו כדובר החדש של הנשיא ברק אובמה, דיבר אתמול (שלישי) עם כתבי הבית הלבן, ונאלץ לקטוע את התדריך מוקדם מהצפוי, אחרי שאחת הנוכחות בחדר התעלפה וצנחה על הארץ.

היה זה אחד מהתדרוכים הראשונים שהעביר ארנסט אחרי עזיבתו של קרני את התפקיד. הצעירה הלא-מזוהה התבררה לאחר מכן כמתמחה צעירה, שהיה זה תדרוך הכתבים הראשון שזכתה לצפות בו עם עמיתיה. המתמחים עמדו על רגליהם במשך שעה שלמה, כשהם נשענים על הקיר, וככל הנראה היו מותשים מעט.

חדשות נוספות מהעולם
עוד זעזוע בספרד: הנסיכה בדרך למשפט על מעילת ענק
פרשת ההאזנות בבריטניה: העורך הורשע, המנהלת זוכתה
ניגריה: עוד 90 נשים ונערים נחטפו בידי מחבלים מוסלמים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

המתמחה סבלה מהתייבשות, תוצאה - אולי - של התרגשות מיום העבודה הראשון בבית הלבן. סגנו של ארנסט, אריק שולץ, הגיש לה מים, ומתמחים אחרים האכילו אותה בסוכריות שוקולד עד שהתאוששה והתעוררה.

באתר "פוליטיקו" הציעו שתי כותרות חלופיות לתקרית, האחת למתנגדי הנשיא, והשנייה לתומכיו: "הדובר ארנסט מרדים את הקהל", ו-"כשארנסט מדבר - הנשים מתעלפות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully