וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התאכזרות במקסיקו: אם כפתה את בנה לסורגי החלון

השכנים שנתקלו במראה המצמרר הפיצו ברשת את תמונות הילד שנקשר בידיו וברגליו, וכך הגיעו אליו הרשויות. כעת נבדק אם מדובר בפולחן דתי או בהתעללות גרידא. "האם קשרה והאב צפה"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"זו הייתה סיטואציה מצמררת, לראות ילד קטן קשור כך"/מערכת וואלה!, צילום מסך

משטרת מקסיקו פתחה היום (שישי) בחקירה כדי להבין מה גרם לאם לקשור את בנה הצעיר לסורגי חלון ביתם. שכני המשפחה, המתגוררת בעיר הלאפה שבמחוז ורקרוז בדרום-מזרח מקסיקו, נתקלו במראה המזעזע וצילמו את התמונות. לאחר שהשכנים הפיצו את המראות הקשים ברשת, פשטה המשטרה על בית המשפחה והוציאה את הילד מחזקת הוריו. בני משפחתו נחשבים נוצרים אדוקים, ולכן המשטרה חוקרת כעת אם למעשה האכזרי יש היבט פולחני-דתי כלשהו, או שמדובר בהתעללות גרידא.

בתמונות נראה הילד קשור באמצעות חבלי בד לסורגי חלון הבית, כשהאם עומדת מאחוריו. רגליו נקשרו כשהן מפושקות ומעל לקרקע, כך שהוא נאחז בסורגים בשתי ידיו כדי שגופו לא יישמט בעודו קשור לסורגים.

"זו הייתה סיטואציה מצמררת לראות ילד קטן קשור בידיו וברגליו", סיפרה למשטרה המקומית שכנת המשפחה, מריצה גררו, בת 55. שכנים נוספים ציינו כי האם קשרה את הילד בעוד האב צפה בה עושה זאת. אלברטו סילבה ראמוס, אישיות מוכרת ברשתות החברתיות במקסיקו, פרסם בחשבון הטוויטר שלו את התמונה הקשה וכתב: "הרשויות חוקרות את המקרה הנורא הזה במטרה למצוא את האחראים לו ולהענישם".

עוד סיפורים שאסור לפספס:
צפו: אב מגלה בשידור חי שבנו הנעדר נמצא במרתף ביתו
צפו: סרטון הבטיחות בדרכים שזיעזע את הרשת
צפו: לוחם השוורים השתחצן, השור נגח בו בעוצמה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully