וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרב כבד בסופ"ש: 44 מעלות באילת, 75% לחות בתל אביב

גל החום יתפשט בכל הארץ ויירגע מעט רק בתחילת השבוע. במישור החוף ערפל יגביל את הראות בלילה. במשרד הבריאות מזהירים לא לצאת ממקומות ממוזגים, שירותי הכיבוי מבקשים לגלות עירנות

קיץ בחוף הים של תל אביב , אפריל 2011. נמרוד סונדרס
מזג האוויר הקיצוני יתמתן רק ביום שני/נמרוד סונדרס

גל חום כבד של שלושה ימים הגיע לישראל - והוא לא פוסח על אף אזור בארץ: מזג האוויר היום (שישי) יהיה שרבי ברוב האזורים. ברצועת החוף יהיה לח והביל לאורך היום, ובלילה ישרור ערפל לאורך החוף שיגביל את הראות לכדי אלף מטר, ולפרקים עד 500 מטר בלבד.

מזג האוויר הקיצוני יימשך לסוף השבוע וגם לתחילת השבוע הבא. ביום שבת וביום ראשון ימשיך להיות שרבי ברוב האזורים והביל ברצועת החוף, אך ביום שני ניתן יהיה להרגיש בהקלה מסוימת בעומס החום אף שהטמפרטורות יישארו גבוהות מהרגיל.

עוד בוואלה! חדשות:
הורי "מחאת הסרדינים" לפירון: הילדים נשארים בבית
אבו מאזן: מוכן לחזור לשולחן המו"מ לעוד 9 חודשים
הרפורמה בבריאות: מחירי הביטוח באמת ירדו?

חוף ים בתל אביב, אפריל 2012. דרור עינב
ברצועת החוף יהיה שרבי והביל. רוחצים בים בתל אביב/דרור עינב

הטמפרטורות החזויות להיום ולהלילה: בתל אביב מ-32 מעלות ביום עד 22 מעלות בלילה עם 75% לחות, בירושלים מ-36 עד 26 עם 20% לחות, בחיפה והקריות מ-33 עד 23 עם 65% לחות, בצפת ובהרי הגליל מ-35 עד 25 עם 25% לחות, ברמת הגולן מ-39 עד 25 עם 20% לחות, בטבריה והכינרת מ-41 עד 28 25% לחות, בבקעת בית שאן מ-42 עד 26 עם 20% לחות, באזור ים המלח מ-41 32 עם 25% לחות, בבאר שבע מ-39 עד 25 עם 20% מעלות, במצפה רמון ובמדבר יהודה מ-36 עד 25 עם 10% לחות בלבד ובאילת מ-44 מעלות ביום ועד 30 מעלות בלילה עם 10% לחות בלבד.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
קיץ בחוף הים של תל אביב , אפריל 2011. נמרוד סונדרס
משרד הבריאות ממליץ במיוחד לקשישים להימנע ככל האפשר מחשיפה לחום/נמרוד סונדרס

בשל גל החום הכבד פרסם אתמול משרד הבריאות הודעת אזהרה מיוחדת לציבור הרחב, ובמיוחד לאוכלוסיית הקשישים. "משרד הבריאות קורא לציבור הרחב", נכתב בהודעה, "לאוכלוסיית הקשישים ולחולים במחלות כרוניות בפרט, להקפיד על הנהלים הבאים: להימנע ככל האפשר מחשיפה לחום ולשמש, להימנע ממאמץ גופני שאינו הכרחי, להקפיד לשתות מים ולהימצא ככל האפשר במקומות ממוזגים".

כמו כן, לאחר השריפה שהשתוללה השבוע בירושלים, אשר גרמה לשריפת 500 דונם של יער, הזהירו גם בשירותי הכיבוי במחוז הצפון על הסכנה מפני התפרצות דליקות נוספות בשל עומס החום הכבד הצפוי. בתום הערכת מצב שהתקיימה אתמול, הנחה מפקד מחוז צפון, טפסר בכיר אמיר לוי, על תגבור צוותים בתחנות ופתיחת נקודות הזנקה נוספות והפעלת יחידות מתנדבים ביישובים במקרה הצורך. הכבאים מבקשים מהציבור לגלות זהירות וערנות בכל הקשור להבערת אש בדגש על שמורות טבע, יערות ושטחים פתוחים.

יש לכם תמונה שאתם רוצים להראות לכולם? שלחו לנו ונפרסם אותה: weatherwalla@walla.co.il

וואלה! מזג אוויר

  • עוד באותו נושא:
  • מזג אוויר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully