וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

9 שנים אחרי: התפתחות דרמטית בחקירת אונס ורצח

23.6.2014 / 21:03

רינת רואס, תושבת אשדוד, נאנסה ונרצחה בדרך הביתה מעבודתה בתל אביב. גופתה נמצאה באתר בנייה ליד בניין מגוריה. במשך תשע שנים, לחוקרי המשטרה לא היה קצה חוט בפענוח הפרשה

אתר בנייה. שאטרסטוק, ShutterStock
גופתה של רינת רואס נמצאה באתר בנייה סמוך לבניין מגוריה/ShutterStock, שאטרסטוק

חוקרי המחוז הדרומי של המשטרה הגיעו לפריצת דרך משמעותית בפרשת הרצח של רינת רואס, תושבת אשדוד בת 19, שזעזעה את המדינה. לפני כתשע שנים, רואס יצאה מעבודתה כמוכרת בחנות בתל אביב, ולפי החשד, היא נאנסה ונרצחה באתר בנייה סמוך לביתה באשדוד.

עובר אורח שהבחין בגופתה בחודש יוני 2005 הזעיק את המשטרה. חקירת המשטרה לא העלתה דבר במשך תשע שנים, וצוות החוקרים אף הוחלף כמה פעמים. בית המשפט הטיל צו איסור פרסום על ההתפתחות הדרמטית בחקירת התיק.

שנתיים לאחר הרצח, פנתה המשטרה לציבור בבקשת עזרה בפענוח המקרה, לאחר שנמסר כי המשטרה מיצתה את כיווני החקירה והגיעה למבוי סתום. מהחקירה הראשונית עלה כי סביב השעה אחת עשרה בלילה, ירדה רואס ממכוניתו של מעסיקה בצומת בני ברית שבמרכז אשדוד. ככל הנראה, בדרך לבניין מגוריה תפס אותה הרוצח.

בני משפחתה של רואס החלו בחיפושים אחריה במשך הלילה, ובבוקר דיווחו למשטרה על היעדרותה. הגופה אותרה למחרת, שעה שנערכה הערכת מצב במשטרת אשדוד, יחד עם אביה של רינת. כל דיירי הבניינים הסמוכים נחקרו, ונערכה בדיקה מקיפה בקרב כל עברייני המין המוכרים באשדוד. כמו כן, נבדקו ונחקרו גם כל חבריה של רינת. בזירת הרצח נמצאו פזורים על האדמה תכשיטי זהב רבים שאינם שייכים לקורבן.

עוד בוואלה! חדשות:
הבן שנשבר, והד-נ-א על הרובה: כך פוענח רצח הקצין
נטמן ההרוג מאש סורית: "לא הספיק ליהנות מהחופש"
האחים מתו ב"ציר המוות" - שר התחבורה יועמד לדין?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully