וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשוד באונס של 100 נשים: כך התבצע העוקץ המשטרתי

חקירה של חודש, סוכנת משטרה סמויה ודירה שכורה - מבצע עוקץ של המשטרה הוביל למעצרו של גבר החשוד בתקיפה מינית של עשרות נשים באמצעות סם האונס. מתוך המהדורה

מערכת וואלה!

עוד במהדורה:

תקרית בגבול סוריה: מוחמד קראקרה, נער בן 13 מהכפר עראבה, נהרג מפגיעה ישירה של טיל נ"ט בסמוך למוצב תל חזקה בגבול סוריה. הנער ששהה עם אביו, קבלן של משרד הביטחון שהגיע לבצע עבודות תשתית בגדר המערכת, נהרג במקום ואביו פונה במצב קשה לבית החולים. בתקרית נפצעו שלושה עובדים נוספים - שניים באורח קל ואחד באורח בינוני. למרות התקרית החמורה תושבי מרכז רמת הגולן לא קיבלו הנחיה מיוחדת מכוחות הביטחון. האזור הסורי של רמת הגולן נמצא בשליטת הצבא הסורי ולמרות שטרם ברור מי עומד מאחורי הירי, ייתכן כי מדובר במעורבות של חיזבאללה.

בני הנוער יצאו לחופש - אות למעסיקים לנצל את ילדכם: פרט לבילויים בים ובבריכה בני הנוער, שיצאו לחופש הגדול בסוף השבוע האחרון, יצאו גם לעבוד בכדי להרוויח קצת דמי כיס. לצד העלייה במספר בני הנוער העובדים במהלך הקיץ עולה גם תופעת ניצול בני הנוער על ידי המעסיקים - תשלום מתחת לשכר מינימום, הלנת שכר ושעות העבודה שלא על פי חוק. כך מנצלים את בני נוער בבתי קפה, אולמות אירועים ומסעדות.

למה לא צריך להתרגש מהמעבר של דיוויד בלאט ל- NBA? המאמן של מכבי תל אביב בכדורסל עובר לליגה הטובה בעולם והארץ כמרקחה. בלאט הוא אמנם הישראלי הראשון שמגיע לאמן קבוצה ב- NBA אבל אודי הירש, משנה לעורך וואלה!, מסביר שהליגה הטובה בעולם היא כבר לא מה שהייתה ושהמעבר אליה של המאמן הישראלי המצליח הייתה רק עניין של זמן.

התחזית: הלילה מעונן חלקית, מחר עלייה קלה בטמפרטורות.

צפו במהדורה המלאה.

  • עוד באותו נושא:
  • אונס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully