וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיוויד בלאט ב-NBA: למה אנחנו מתרגשים מזה?

22.6.2014 / 16:33

התקשורת חוגגת את ההיסטוריה הישראלית, אבל הליגה הטובה בעולם היא כבר לא מה שהייתה פעם, והמינוי של דיוויד בלאט כמאמן בקבוצה בה היה רק עניין של זמן. מתוך המהדורה

מערכת וואלה!

עוד במהדורה:

תקרית בגבול סוריה: מוחמד קראקרה, נער בן 13 מהכפר עראבה, נהרג מפגיעה ישירה של טיל נ"ט בסמוך למוצב תל חזקה בגבול סוריה. הנער ששהה עם אביו, קבלן של משרד הביטחון שהגיע לבצע עבודות תשתית בגדר המערכת, נהרג במקום ואביו פונה במצב קשה לבית החולים. בתקרית נפצעו שלושה עובדים נוספים - שניים באורח קל ואחד באורח בינוני. למרות התקרית החמורה תושבי מרכז רמת הגולן לא קיבלו הנחיה מיוחדת מכוחות הביטחון. האזור הסורי של רמת הגולן נמצא בשליטת הצבא הסורי ולמרות שטרם ברור מי עומד מאחורי הירי, ייתכן כי מדובר במעורבות של חיזבאללה.

קצינת משטרה סמויה, דירה שכורה ומעקב צמוד - כך התנהל המצוד אחר חשוד באונס: גבר בן 37 החשוד באונס של עשרות נשים באמצעות סם אונס נעצר לאחר חקירה משטרתית שנמשכה חודש ימים. החקירה החלה בעקבות תלונות של שלוש נשים שתיארו מקרים דומים של תקיפה מינית. החשוד הכיר אותן דרך אתר היכרויות, נפגש עמן ועל פי החשד סימם אותן באמצעות סם אונס. המשטרה עקבה אחרי החשוד והצליחה לעצור אותו לאחר שפותה להגיע למפגש עם שוטרת סמויה. תמונתו של החשוד במעשים הופצה על ידי המשטרה והיום, בעקבות פרסום תמונתו, התקבלה תלונה של אישה רביעית.

בני הנוער יצאו לחופש - אות למעסיקים לנצל את ילדכם: פרט לבילויים בים ובבריכה בני הנוער, שיצאו לחופש הגדול בסוף השבוע האחרון, יצאו גם לעבוד בכדי להרוויח קצת דמי כיס. לצד העלייה במספר בני הנוער העובדים במהלך הקיץ עולה גם תופעת ניצול בני הנוער על ידי המעסיקים - תשלום מתחת לשכר מינימום, הלנת שכר ושעות העבודה שלא על פי חוק. כך מנצלים את בני נוער בבתי קפה, אולמות אירועים ומסעדות.

התחזית: הלילה מעונן חלקית, מחר עלייה קלה בטמפרטורות.

צפו במהדורה המלאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully