וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוחמד קראקרה בן ה- 13 נהרג ביום הראשון לחופש הגדול

22.6.2014 / 16:10

מוחמד קראקרה, בן 13 מעראבה, הוא ההרוג בפיצוץ בגבול סוריה. הנער שהה עם אביו, קבלן של משרד הביטחון שהגיע לבצע עבודות תשתית בגדר המערכת, נהרג במקום ואביו פונה במצב קשה לבית החולים

מערכת וואלה!

עוד במהדורה:

קצינת משטרה סמויה, דירה שכורה ומעקב צמוד - כך התנהל המצוד אחר חשוד באונס: גבר בן 37 החשוד באונס של עשרות נשים באמצעות סם אונס נעצר לאחר חקירה משטרתית שנמשכה חודש ימים. החקירה החלה בעקבות תלונות של שלוש נשים שתיארו מקרים דומים של תקיפה מינית. החשוד הכיר אותן דרך אתר היכרויות, נפגש עמן ועל פי החשד סימם אותן באמצעות סם אונס. המשטרה עקבה אחרי החשוד והצליחה לעצור אותו לאחר שפותה להגיע למפגש עם שוטרת סמויה. תמונתו של החשוד במעשים הופצה על ידי המשטרה והיום, בעקבות פרסום תמונתו, התקבלה תלונה של אישה רביעית.

בני הנוער יצאו לחופש - אות למעסיקים לנצל את ילדכם: פרט לבילויים בים ובבריכה בני הנוער, שיצאו לחופש הגדול בסוף השבוע האחרון, יצאו גם לעבוד בכדי להרוויח קצת דמי כיס. לצד העלייה במספר בני הנוער העובדים במהלך הקיץ עולה גם תופעת ניצול בני הנוער על ידי המעסיקים - תשלום מתחת לשכר מינימום, הלנת שכר ושעות העבודה שלא על פי חוק. כך מנצלים את בני נוער בבתי קפה, אולמות אירועים ומסעדות.

למה לא צריך להתרגש מהמעבר של דיוויד בלאט ל- NBA? המאמן של מכבי תל אביב בכדורסל עובר לליגה הטובה בעולם והארץ כמרקחה. בלאט הוא אמנם הישראלי הראשון שמגיע לאמן קבוצה ב- NBA אבל אודי הירש, משנה לעורך וואלה!, מסביר שהליגה הטובה בעולם היא כבר לא מה שהייתה ושהמעבר אליה של המאמן הישראלי המצליח הייתה רק עניין של זמן.

התחזית: הלילה מעונן חלקית, מחר עלייה קלה בטמפרטורות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully