וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: החטוף איל יפרח "משחרר חברים מהשבי" בהצגה

18.6.2014 / 20:03

חבריו לישיבה התיכונית של יפרח העלו לרשת סרטון שבו הוא נראה משחק בהצגה המבוססת על "ספר הג'ונגל". "ותן שיחזור שוב לביתו, יותר מזה אנחנו לא צריכים", נכתב לצד הסרטון

צילום: סרטון חובבים שהעולה ליוטיוב עריכה : מתן חדד

החברים ממתינים בדאגה: חבריו לישיבה של איל יפרח, אחד הנערים שנחטפו לפני שישה ימים, פרסמו היום (רביעי) סרטון נוסף שבו נראה יפרח הצעיר. בסרטון, שהועלה ליוטיוב תחת הכותרת "איל מציל אותנו מהחוטפים בהכתרה", נראה יפרח בהצגה שהעלו הוא וחבריו לישיבת "דרכי נועם" בפתח תקווה, כשהיו בכיתה י"א. בהצגה, שמבוססת על עלילת "ספר הג'ונגל", יפרח משחרר שניים מחבריו שנלקחו בשבי והושבו זה עם הגב לזה כשידיהם כפותות.

חטיפת הנערים - סיקור מיוחד:
עזה בכוננות ספיגה: תורים לדלק ופחד ברחובות
החברים מהתמונה האחרונה: "רק לפני שבוע צחקנו"
תלונות נגד ח"כ זועבי בגין הסתה, תוצמד לה אבטחה

החטוף איל יפרח משחק בהצגה בישיבה התיכונית. סרטון חובבים שהועלה ליוטיוב, צילום מסך
איל יפרח משחרר את השבויים בהצגה/צילום מסך, סרטון חובבים שהועלה ליוטיוב

"ותן שיחזור שוב לביתו, יותר מזה אנחנו לא צריכים", נכתב בתיאור הסרטון ביוטיוב, לפי מילות שירו של שלמה ארצי "אנחנו לא צריכים". "יפרח אחינו היקר! מחכים לך בבית ומצפים מאוד לשובך! מתגעגעים – החברים מהכיתה, הישיבה התיכונית "דרכי נועם", פ"ת".

בערב יום ראשון פורסם סרטון נוסף ובו נראה יפרח כשהוא שמח ונרגש, מנגן בגיטרה באירוע. בתיעוד המצמרר, שפורסם באדיבות בני משפחתו, לבוש יפרח חולצה לבנה חגיגית, כשלראשו כיפה לבנה. הוא יושב על כסא מוגבה, מחזיק בידיו גיטרה, מולו מיקרופון והוא מנגן ושר אל מול קהל אנשים גדול. כמה מן הנוכחים מתאספים סביבו, ומצלמים אותו באמצעות הטלפונים החכמים שלהם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully