וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החברים מהתמונה האחרונה: "רק לפני שבוע צחקנו"

18.6.2014 / 16:09

חבריהם למחזור של נפתלי פרנקל וגיל-עד שער, שניים מהנערים החטופים, אינם מצליחים לחזור לשגרה. "זה עדיין לא נתפס", אמר אחד מהם והוסיף: "אנחנו מחזקים אחד את השני"

דובר צה"ל

שישה ימים לאחר ששלושה מתלמידי הישיבה נחטפו, ב"מקור חיים" שבכפר עציון מתקשים להניח את הדאגה בצד ולחזור לשגרה. "זה ממש מוזר שלפני כשבוע צחקנו וטיילנו ועכשיו אנחנו במצב הזה", אמר היום (רביעי) חנן אנשטיין, חברם למחזור של גיל-עד שער ונפתלי פרנקל, שעקבותיהם נעלמו ביום חמישי יחד עם איל יפרח.

חטיפת הנערים - סיקור מיוחד:
תלונות נגד ח"כ זועבי בגין הסתה, תוצמד לה אבטחה
צה"ל: משעל "הורה" על החטיפה בנאום בחודש שעבר
עיתון חרדי: חטיפת הנערים בשל חוק הגיוס

בערב החטיפה שבו תלמידי המחזור מטיול בן יומיים. "התפלחנו ונכנסנו ללימוד משותף ולקראת 22:00 נפרדנו והם יצאו לדרכם הביתה", שחזר אנשטיין. "באותו טיול, שהיה טיול גיבוש של המחזור, גלעד ונפתלי השתתפו בין השאר בתחרות של פירמידות אנושיות וזכו במקום הראשון. היו כל מיני פעילויות גיבוש ואחת מהן לראות מי עושה פירמידה הכי מהר. התחלקנו לשלוש קבוצות והקבוצה שלנו זכתה במקום הראשון".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"רק לא חטיפה". החברים לישיבה/מערכת וואלה!, צילום מסך

חבר אחר, אלעד שמו, מתקשה גם הוא לעכל את חטיפת חבריו הטובים. "זה עדיין לא נתפס לגמרי", אמר. "רק לחשוב שאתה נמצא במקום שאנחנו בו הכי מוגנים ודבר כזה קרה. אנחנו מחזקים אחד את השני".

יוחאי, חבר נוסף, שמע על היעלמותם של שער ופרנקל באמצע הלילה. "אמא של גלעד התקשרה אלי בסביבות 2:00 לשאול איפה הוא ומאותו הרגע אני בתוך הסיפור הזה", תיאר. "כל החבר'ה שנשארו בישיבה יצאו לעשות טלפונים למצוא אותם, חשבו על כל הסיטואציות האחרות רק לא על חטיפה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
תיעוד מצמרר: נפתלי וגיל-עד משחקים - יום לפני החטיפה. חדשות 10
שער ופרנקל בפירמידה האנושית/חדשות 10

צוות הישיבה ממשיך לסייע לתלמידים לפי הצורך וכן לנסות ולהחזירם למסלול הלימודים הרגיל. בבוקר שוחח השר לביטחון הפנים יצחק אהרונוביץ' עם בני המחזור של גיל-עד ונפתלי וענה לשאלותיהם. לדברי אחד התלמידים, השר נשאל לגבי מצבם של השניים וענה כי הנחת העבודה היא שהם בחיים, אך שהמציאות יכולה להיות שונה והבהיר להם שהכוחות עושים כל שביכולתם כדי להחזיר אותם הביתה כמה שיותר מהר.

לפניות לכתב שבתי בנדט: sben72@walla.com

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"זה קרה במקום שבו אנחנו הכי מוגנים"/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully