וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ישראלי נהרג בתחרות גלישה אווירית בפורטוגל

האיש, בשנות ה-30 לחייו, היה טייס גלשן אוויר שככל הנראה התנגש בעץ, כעשרה מטרים מאתר הנחיתה המיועד. בפורטוגל מעריכים שנסיבות התאונה לא קשורות בתקלה טכנית או במזג אוויר

מטוס דלתא המשמש לרחיפה אווירית. GettyImages
משפחתו עודכנה. גלישה אווירית/GettyImages

ישראלי בשנות השלושים לחייו נהרג אתמול (שני) בתאונת גלשן אוויר בפורטוגל – כך דווח במדינה. ההרוג, שהטיס את הגלשן, השתתף בתחרות גלישה אווירית בעיר פונדאו, שבצפון המדינה. במשרד החוץ אישרו את הידיעה ומשפחתו עודכנה.

הידיעה הראשונית התקבלה במייל האדום של וואלה!

רכז הביטחון של התחרות, לואיס אמאוז, אמר כי האיש, שגילו נע בין 35 ל-40, היה חבר בקבוצה שכללה שבעה ישראלים. לדבריו, התאונה אירעה "קצת לפני 15:30, בשלב הסופי של הנחיתה". הוא הוסיף כי "על אף שנסיבות התאונה טרם הובהרו, מקורן הוא לא ליקוי טכני או האקלים, שהיה נוח. אנו יודעים כי כעשרה מטרים לפני אתר הנחיתה, הטייס פגע בעץ".

אמאוז הבטיח כי תיפתח חקירה של המשרד למניעת תאונות אוויריות ולחקירתן, וכי התחרות בוטלה באופן מיידי. התחרות אורגנה בשיתוף של מועצת העיר פונדאו והליגה הלאומית לגלישה אווירית.

בשבוע שעבר נהרג בטרק בפרו פבל לרמן, בן 35 מצפת. פבל טייל בדרום אמריקה בחצי השנה האחרונה לאחר שהשלים את לימודי הרפואה. הוא היה אמור לשוב ארצה לפני כחודש, אך החליט לדחות את החזרה בחודש נוסף כדי לטייל גם בפרו. יום לפני מותו עוד הספיק לשוחח עם משפחתו וציין כי "הכול מצוין".

עוד בוואלה! חדשות
ליל מעצרים נרחב בגדה: "ניקוי אורוות בבירת הטרור שכם"
חם גם בדרום: צה"ל תקף ארבעה יעדים ברצועת עזה
סימן "הניצחון" שכבש את הגדה: 3 אצבעות ל-3 חטופים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully