וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חם גם בדרום: צה"ל תקף ארבעה יעדים ברצועת עזה

חיל האוויר הפציץ מוקד טרור ואתר לאחסון נשק בדרום רצועת עזה, אתר אחסון אחר במרכזה וכן אתר לייצור אמצעי לחימה בצפונה. גם בלילות הקודמים הותקפו יעדים בתגובה על רקטות

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ארבעה יעדי טרור הותקפו/מערכת וואלה!, צילום מסך

חיל האוויר תקף הלילה (שלישי) ארבעה יעדים ברצועת עזה, וזאת בתגובה על ירי של רקטה אמש אל שטח ישראל. הרקטה התפוצצה באזור אשקלון, והיא לא גרמה לנפגעים או לנזק. מדובר צה"ל נמסר כי חיל האוויר תקף מוקד פעילות טרור ואתר לאחסון אמצעי לחימה בדרום רצועת עזה, אתר לאחסון אמצעי לחימה אחר במרכזה וכן אתר לייצור אמצעי לחימה בצפון הרצועה. נמסר כי זוהו פגיעות מדויקות במטרות. "צה"ל לא יסבול ניסיונות פגיעה באזרחי מדינת ישראל ובחיילי צה"ל ויפעל נגד כל גורם אשר מפעיל טרור נגד מדינת ישראל", נמסר מדובר צה"ל.

גם בלילות שקדמו לזה האחרון תקף חיל האוויר יעדי טרור ברצועת עזה, גם כן בתגובה על ירי רקטות אל עבר הנגב המערבי. ביום שבת, לאחר שרקטה התפוצצה שאזור שער הנגב, דיווחו כלי תקשורת פלסטיניים על תקיפה של בסיס השייך לגדודי עז א-דין אל-קסאם, הזרוע הצבאית של חמאס, במזרח חאן יונס. באתרי חדשות פלסטיניים אחרים דווח על מסוקים שחגו בצפון הרצועה, בעיקר מעל העיירה בית חאנון, גם בשעות שאחרי התקיפה.

דובר חמאס, פאוזי ברהום, הגיב בדף הפייסבוק שלו על אותה תקיפה: "הפצצת ישראל על בסיסי גדודי עז א-דין אל-קסאם בעזה היא ביטוי של ההידרדרות המורלית בהנהגת האויב הישראלי, אשר שואף להעלותו לאחר פעולת הגבורה בחברון. הדבר משקף את היקף המצב הכושל בהנהגה הפושעת הזו".

בתוך כך, ביהודה ושומרון נמשך הלילה מבצע "שובו אחים" לאיתור שלושת הנערים שנחטפו ביום חמישי בלילה. 41 פעילי חמאס נעצרו, כמחצית מהם בשכם, בעיקר במחנה הפליטים בלאטה, שם גם הוחרמו רובה מסוג M-16 וכמה אקדחים. שאר המבוקשים נעצרו בחברון ובבית לחם, שבה נסגר ארגון הכפוף לחמאס והוחרמו כמה מחשבים. בכך עלה מספר המבוקשים שנעצרו מאז תחילת המבצע בסוף השבוע לכ-200.

על חטיפת הנערים ומבצע "שובו אחים":
בכיר ברשות: אם החוטפים מחמאס - הסכם הפיוס תם
גנבים ומחבלים: כשהטרור של חמאס פוגש כנופיות פשע
כתב שהוא "שאהיד בהמתנה" ונורה במהלך הפרות סדר

לפניות לכתב אמיר בוחבוט: amirbohbot@walla.com
לפניות לכתב יניר יגנה: Yanirya1234@walla.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully