וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בתגובה לירי הרקטות: חיל האוויר תקף גם הלילה בעזה

יעדי התקיפה הם "מוקדי פעילות וטרור" ואתרי ייצור ואחסון אמצעי לחימה בצפון ובדרום הרצועה. דובר צה"ל: "זוהו פגיעות מדויקות במטרות". מוקדם יותר יורטו 2 רקטות באשקלון

צילום: עומר מירון, גדעון צנטנר, דוד קורן, שלומי גבאי, דובר צה"ל, עריכה: טל רזניק, קריינות: לירון בארי

שעות ספורות לאחר ירי שתי הרקטות מרצועת עזה לעבר אשקלון, שיורטו על ידי מערכת כיפת ברזל, תקף הלילה (שני) חיל האוויר חמישה יעדים בצפון ובדרום רצועת עזה. בהודעה שמסר דובר צה"ל נכתב כי שניים מהיעדים הם "מוקדי פעילות טרור" - האחד בצפונה והשני במרכזה. שלושת היעדים האחרים הם "אתרי ייצור ואחסון אמצעי לחימה" בצפון הרצועה.

בהודעה נמסר כי התקיפות בוצעו בעקבות ירי הרקטות לעבר שטח מדינת ישראל. "זוהו פגיעות מדויקות במטרות", נכתב. "צה"ל לא יסבול ניסיונות פגיעה באזרחים, ויפעל כנגד כל גורם אשר מפעיל טרור נגד מדינת ישראל".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
מטוס קרב של חיל האוויר/מערכת וואלה, צילום מסך

הירי לעבר אשקלון אמש, שבו לא דווח על נזק או על נפגעים, התבצע על רקע מעצרם של יותר מ-120 פלסטינים - מרביתם אנשי חמאס - מאז החל המבצע לאיתור שלושת נערי הישיבה שנחטפו. שבעה מהם הלילה בכפר תל שמדרום לשכם. צה"ל ממשיך לבצע חיפושים נרחבים באזור, ועורך סריקות בשכם עצמה, כמו גם בכפר טובאס, בבית לחם וישוב אל-חאדר שבגדה המערבית.

עוד בוואלה! חדשות:
אמו של גיל-עד: "בני חזק, עם ישראל נותן לנו כוח"
התפילה שנכתבה לחטופי אנטבה הועברה למשפחת יפרח
קרי גינה את החטיפה: "חמאס אחראי למעשה הבזוי"

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
כיפת ברזל באילת שיגרה בטעות טילי יירוט. שי אוקנין
שתי הרקטות ששוגרו אתמול יורטו ולא נגרם נזק. כיפת ברזל/שי אוקנין

אמש התנהל מבצע צבאי בחברון על רקע המאמצים לאיתור שלושת הנערים שנחטפו ביום חמישי בגדה. על פי דיווחים פלסטיניים, כוחות צה"ל כיתרו בית בשכונת עין דיר בחה, והפציצו את המבנה ובמקום התנהלו חילופי אש, שבסופם נעצרו שני פעילי חמאס. לאחר מכן כותרו עוד בתים באזור ובוצעו מעצרים נוספים.

ביום ראשון תקפו מטוסי חיל האוויר תקפו שמונה יעדים ברצועת עזה. מדובר צה"ל נמסר אז כי מדובר בשלושה מוקדי פעילות טרור, שני אתרי ייצור ואחסון נשק בדרום רצועת עזה ומוקד פעילות טרור נוסף במרכזה.

שלושה ימים לפני כן, נהרג פעיל הטרור מחמד עאוור, תושב משרוע בית להיה בן 33, מירי מכלי טיס של חיל האוויר. על פי דיווחים בכלי תקשורת פלסטיניים, הוא נהרג בעת שרכב על אופנועו סמוך למוצב של המשטרה הימית של חמאס בצפון הרצועה. עוד דווח, כי שני בני אדם נוספים נפצעו בירי. מהשב"כ נמסר כי בשנים האחרונות בכלל ובחודש האחרון בפרט היה עאוור מעורב בירי רקטות לעבר ישראל, כאשר במקביל הועסק כשוטר במשטרת חמאס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully