וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מבצע לילי בגדה: 80 נעצרו, בהם בכירי חמאס

כוחות הביטחון ממשיכים בפעילות לאיתור הנערים החטופים, ובלילה ביצע צה"ל גל מעצרים נרחב, שבו נעצרו בין היתר חברי המועצה המחוקקת של חמאס והדובר לשעבר. סגר הוטל בחברון

צילום: עומר מירון, שי מכלוף, גדעון צנטנר, ניצן דרור, דובר צה"ל, רויטרס; עריכה: גדי וינסטוק; קריינות: אביב אברמוביץ'

במסגרת הפעילות לאיתור שלושת הנערים הישראלים שנחטפו בסוף השבוע האחרון, צה"ל ביצע הלילה (ראשון) גל מעצרים נרחב ביהודה ושומרון. נוסף על 16 פלסטינים שנעצרו אתמול לפי הדיווחים בכלי התקשורת הערביים, הלילה נעצרו 80 פלסטינים במבצע רחב היקף בגדה, בהם חברי המועצה המחוקקת של חמאס. אחד העצורים הוא חסן יוסף, מבכירי הארגון בגדה והדובר שלו לשעבר. המבוקשים הועברו לחקירת כוחות הביטחון, ובמהלך היום יימשכו החיפושים אחר החטופים.

חטיפת הנערים - עוד כותרות:
מה עושה השר ליברמן בזמן דיון הקבינט בחטיפה?
מאות התפללו בכותל למען החטופים: "כולנו מאוחדים"
מחדל: המשטרה לא הודיעה על החטיפה בזמן

כוחות צה"ל עורכים סגר על חברון לאחר חטיפת הנערים, יוני 2014. יותם רונן
כוח צה"ל בחברון/יותם רונן

מוקדם יותר הלילה החליט שר הביטחון משה יעלון להטיל סגר כללי על נפת חברון עד להודעה חדשה. ההחלטה התקבלה בתום הערכת מצב של צה"ל, והסגר נכנס לתוקף הלילה בחצות. כמו כן, נסגרו המעברים כרם שלום וארז לרצועת עזה. במהלך הסגר יותר מעבר רק במקרים הומניטאריים ורפואיים, באישור המנהל האזרחי בלבד. כמו כן, הורה שר הביטחון לבטל את הביקורים של כלל האסירים הפלסטינים הכלואים בבתי הכלא בישראל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
נפתלי, אייל וגיל-עד נעדרים: "הנחת העבודה - הם בחיים. עומר מירון
החטופים - פרנקל/עומר מירון

כוחות הביטחון מתמקדים לפי שעה בארגון חמאס בחקירה בנוגע לחטיפת שלושת תלמידי הישיבה – נפתלי פרנקל, בן 16 מנוף איילון, גיל-עד שאער, בן 16 מטלמון שבבנימין ואייל יפרח, בן 19 מאלעד. עם זאת, קצין בכיר בצה"ל סירב להתייחס לאפשרות שחמאס אחראי לחטיפה.

צה"ל תקף בעזה, כיפת ברזל באשדוד

נוסף על הפעילות בגדה המערבית לאיתור החטופים, צה"ל תקף הלילה שורת מטרות ברצועת עזה. מדובר צה"ל נמסר כי הופצצו שמונה מוקדים בסך הכול, ובהם מוקדי פעילות טרור ואתרים לייצור ולאחסון נשק. בכלי התקשורת הפלסטיניים דיווחו ההפצצות באזור רפיח שבדרום הרצועה. על פי הדיווחים, מסוקים של צה"ל תקפו מטרה בשכונת א-סלאם שבמזרח העיר רפיח. כמו כן, הותקפו בסיסים של חמאס ושל הג'יהאד האיסלאמי.

כוחות צה"ל עורכים סגר על חברון לאחר חטיפת הנערים, יוני 2014. יותם רונן
סגר על חברון/יותם רונן

עוד לפני התקיפה הראשונה בעזה, התפוצצה רקטה בשטח פתוח באזור המועצה האזורית שער הנגב. לא היו נפגעים ולא נגרם נזק. בשעות הערב המוקדמות התפוצצה רקטה נוספת בשטח פתוח במועצה האזורית חוף אשקלון. גם באירוע זה לא היו נפגעים ולא נגרם נזק. בעקבות השיגורים נפרסה סוללת כיפת ברזל באשדוד.

ראש הממשלה בנימין נתניהו, שר הביטחון משה (בוגי) יעלון והרמטכ"ל בני גנץ, במסיבת עיתונאים על הנערים החטופים, 14 ביוני 2014. דרור עינב
"הרשות אחראית לחטיפה". נתניהו ויעלון/דרור עינב

אמש אישר ראש הממשלה בנימין נתניהו כי שלושת הנערים "נחטפו על ידי ארגון טרור". במסיבת עיתונאים שכינס לצד שר הביטחון משה יעלון והרמטכ"ל רב-אלוף בני גנץ מחוץ לקריה בתל אביב, אמר נתניהו כי הרשות הפלסטינית והעומד בראשה, אבו מאזן, אחראים לחטיפתם של השלושה ואמר כי ישראל עושה כל שביכולתה למנוע את העברתם של הנערים לרצועת עזה או למקום אחר.

לפניות לכתבים:
שבתי בנדט - sben72@walla.com
אמיר בוחבוט - amirbohbot@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully