וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה עושה השר ליברמן בזמן דיון הקבינט בחטיפה?

15.6.2014 / 3:21

מערכת הביטחון על הרגליים בחיפוש אחר החטופים, שרי הממשלה בדיונים דחופים בנוגע לתגובת ישראל - ואילו שר החוץ מצטלם בבגדים מסורתיים בחוף השנהב. לבני קיצרה ביקור בלונדון

צילום: קובי אליהו, עומר מירון, ניב אהרונסון, רויטרס, עריכה: קשת סידי, קריינות: לירון בארי

(דברי ראש הממשלה בנימין נתניהו ושר הביטחון משה יעלון במסיבת העיתונאים, אתמול)

מערכת הביטחון מתוחה עד קצה היכולת במסגרת המאמצים למצוא את שלושת החטופים נפתלי פרנקל, גיל-עד שאער ואייל יפרח בגוש עציון בליל חמישי. שרי הקבינט אף נועדו הלילה (שבת) כדי להתוות את מדיניות ישראל בעקבות החטיפה.

מי שבולט בהיעדרו הוא שר החוץ אביגדור ליברמן, חבר הקבינט, שהמריא לביקור מדיני באפריקה ביום שלישי. הבלוגר נועם ר. העלה את תמונתו של שר החוץ המבקר כעת בחוף השנהב, כשהוא לבוש בבגדים מסורתיים. ליברמן נמצא בעיצומו של ביקור מדיני של יותר משבוע בחמש מדינות באפריקה במטרה לחזק את יחסי ישראל עם מדינות היבשת.

חטיפת הנערים - הכותרות האחרונות:
מחדל: המשטרה לא הודיעה על החטיפה בזמן
מאות התפללו בכותל למען החטופים: "כולנו מאוחדים"
מסתירים חטופים? עוד יום שגרתי ברחובות חברון

שר החוץ אביגדור ליברמן מבקר בחוף השנהב. מתוך הטוויטר של נועם ר, צילום מסך
"מכבד את המנהגים". ליברמן/צילום מסך, מתוך הטוויטר של נועם ר

דוברו של ליברמן מסר בתגובה: "לפי בקשת מארחי שר החוץ בחוף השנהב נערך טקס מסורתי בהתאם לתרבות ומנהג המקום, ושר החוץ מכבד את מנהגי העמים והמדינות בהן הוא מתארח כפי שהוא מצפה מראשי מדינות המגיעים לישראל לכבד את מנהגי העם היהודי כשהם מתבקשים לשים כיפה באירועים מסוימים".

עוד נמסר כי השר ליברמן נמצא בקשר שוטף עם ראש הממשלה בנימין נתניהו, ראשי זרועות הביטחון והנהלת משרד החוץ בנוגע לצעדים הנדרשים בעקבות אירוע החטיפה.

שרת המשפטים ציפי לבני, שהייתה בכנס בנושא פשעי מלחמה בלונדון, הקדימה את חזרתה לארץ כדי לקחת חלק בישיבת הקבינט. גם המפכ"ל יוחנן דנינו הודיע אמש כי יקצר ביקור בארצות הברית בשל חטיפתם של הנערים, והדגיש כי הוא מתעדכן באופן שוטף בהתפתחויות החקירה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully