וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אביו של נחשון וקסמן: "לפעול להחזיר את הילדים"

15.6.2014 / 2:40

מאות השתתפו בעצרת לילית בכותל למען הנערים החטופים. המשתתפים נשאו תפילה לשלומם ולביטחונם, הקריאו פרקי תהילים ותקעו בשופרות. "כוחות הביטחון זקוקים לגיבוי מהעם"

צילום: עומר מירון, מור שאולי, גדעון צנטנר, קובי אליהו, שי מכלוף, דובר צה"ל, רויטרס; עריכה: גדי וינסטוק; קריינות: אביב אברמוביץ'

מאות בני אדם השתתפו הלילה (ראשון) בעצרת תפילה המונית בכותל המערבי בירושלים למען שלושת הנעדרים גיל-עד שאער, נפתלי פרנקל ואייל יפרח, שעל פי הערכות נחטפו על ידי ארגון טרור בליל חמישי. בין המשתתפים בעצרת, הרב הראשי לישראל יצחק יוסף, רב העיר צפת שמואל אליהו, סגן השר אלי בן דהן וחברי הכנסת יוני שטבון ונסים זאב.

בעצרת השתתף גם יהודה וקסמן, אביו של החייל החטוף נחשון וקסמן שאמר לוואלה! חדשות כי יש לאחד את השורות כדי להשיב את החטופים הביתה. "אין שבטים, אין ימין אין שמאל, אין דתיים, אין חילונים, אין אשכנזים, אין ספרדים, כולנו מאוחדים", אמר, "אנחנו כולנו מאוחדים ומזדהים עם המשפחות שיושבות וכואבות בבית. הן נמצאות במצב של חוסר אונים, חוסר ידיעה. ליבי אתם ואנחנו צריכים לאחד את כל השורות כדי שנרגיש את האחדות ואת היחד וצריך לפעול יחד כדי לשחרר ולהחזיר את הילדים שלנו".

עוד על פיגוע חטיפת הנערים
מחדל: המשטרה לא הודיעה על החטיפה בזמן
על רקע החטיפה: חיל האוויר תקף שוב ברצועת עזה
נתניהו אישר: "הנערים נחטפו, פועלים למנוע העברתם לעזה"

עצרת תפילה בכותל המערבי למען שחרור שלושת הנעדרים. יקי אדמקר, מערכת וואלה!
"שערי שמיים לא ננעלו". הלילה ברחבת הכותל/מערכת וואלה!, יקי אדמקר

במהלך העצרת נשאו המתפללים תפילה, הקריאו פרקי תהילים ותקעו בשופרות ובחצוצרות לשלומם וביטחונם של הנערים החטופים. חבר הכנסת יוני שטבון, מיוזמי עצרת התפילה, אמר לאחר העצרת: "כשגזרה קשה מעלינו, חובתו של כל יהודי לשאת תפילה, שערי שמיים לא ננעלו. בזמנים כאלו, מקבלי ההחלטות וכוחות הביטחון זקוקים לגיבוי של העם כולו ולמסר של חוסן לאומי. הלוחמים נותנים כתף, כשהעם נותן גב ותפילת רבים היא גיבוי עצום".

אמש שיגר הרב הראשי דוד לאו מסר לאפיפיור פרנציסקוס: "היית כאן רק לפני שבועיים וקראת לשני העמים לפעול לשלום. אני מצפה להתערבותך ולקריאתך לראשי הרשות הפלסטינית לפעול מיידית לשחרור הנערים היהודים החטופים".

כמו כן, הרב לאו, כנשיא מועצת הרבנות הראשית, הודיע על כינוס תפילה של המועצה היום בשעה 17:00 ברחבת הכותל המערבי, בהשתתפות הרבנים הראשיים, רבנים בכירים, שרים וחברי כנסת, וקרא לציבור הרחב להשתתף.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
עצרת תפילה בכותל המערבי למען הנערים החטופים, יוני 2014. יקי אדמקר, מערכת וואלה!
העצרת בכותל המערבי, הלילה/מערכת וואלה!, יקי אדמקר

אתמול קרא סבו של גיל-עד שאער, שמואל שי כהן, לעם ישראל להתפלל לשלומו. "הרגשנו מקרוב עד כמה המדינה, כל אחד ואחד, עשה ועושה את המקסימום ואם יש משהו שיכול לתת לנו את השקט זה התפילות והידיעה שאנו חיים בארץ הזו".

ביישוב טלמון, שבו מתגוררת משפחתו של גיל-עד שאער, אמרו התושבים: "אנחנו מבקשים מכל עם ישראל להרבות בתפילה בכדי שהסיפור ייגמר בטוב".

ראש העיר אלעד, ישראל פרוש, שבה מתגוררת משפחת יפרח, אמר: "אנו פונים לכלל ישראל: התפללו בבקשה כדי שהאירוע יסתיים כמה שיותר מהר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully