וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לרצח: גופת בת 90 נמצאה בבאר שבע, בנה עוכב

14.6.2014 / 17:16

הקשישה אותרה בדירתה כשעליה סימני חנק. צוותי מגן דוד אדום נאלצו לקבוע את מותו. בנה, גבר בשנות ה-50 לחייו המעורער בנפשו, עוכב לחקירה. המשטרה חוקרת את נסיבות האירוע

שתי ילדות בנות 10 טבעו למוות בסביון. אבי אשכנזי, מערכת וואלה! NEWS
צוותי מגן דוד אדום קבעו את מותה במקום/מערכת וואלה! NEWS, אבי אשכנזי

גופת קשישה בשנות ה-90 לחייה אותרה אחר הצהריים (שבת) עם סימני חנק בדירה ברחוב אביגדור המאירי בבאר שבע. צוותי מגן דוד אדום קבעו את מותה במקום. בנה, גבר בשנות ה-50 לחייו המעורער בנפשו, עוכב לחקירה בתחנת באר שבע. חוקרי התחנה פתחו בחקירת נסיבות האירוע.

בבוקר יום רביעי התגלתה גופת אישה בת 77 עם סימני חבלה קשים בראשה בביתה בכפר מג'דל כרום שבגליל העליון. בעלה, בן 84, הוא שהתקשר לפנות בוקר לאחד מבניו שגר בכפר, ואמר לו: "תבוא, רצחתי את אמא". מפקד תחנת משטרת כרמיאל הסמוכה, רב-פקד שייח עמג'אד, סיפר כי כשהבן הגיע לבית הוריו, הוא "מצא את אמו כשהיא מתבוססת בדמה בחדר השינה במיטה. הוא הזעיק למקום אח נוסף שמתגורר בכפר והשניים הזעיקו למקום את כוחות המשטרה ואת מד"א". הבעל נעצר ומעצרו הוארך ב-12 ימים.

לפני שבועיים הוגש כתב אישום לבית משפט המחוזי מרכז נגד אברהם לוין, תושב פתח תקווה בן 46, בגין רצח שכנתו, מתנה סולומונוביץ בת ה-78, בפטיש בגלל חוב של חמישה שקלים. לוין וסולומונוביץ התגוררו באותה קומה, והיא שימשה אחראית ועד הבית של הבניין. על רקע ויכוח בין השניים הגיע לוין לדירתה של סולומונוביץ וניסה לפתוח אותה. היא עדכנה את בנה בטלפון במתרחש, והזעיקה אותו. לוין פרץ לביתה, התעמת עם סולומונוביץ ודחף אותה במדרגות. בשלב זה, נטען, חזר לוין לדירתו, הצטייד בפטיש, התקרב אל סולומונוביץ, שהייתה חבולה ושרועה במדרגות והכה בעוצמה בראשה פעמיים באמצעות הפטיש בכוונה לגרום למותה.

עוד בוואלה! חדשות
הותרו לפרסום שמותיהם של שלושת הנעדרים
חשד: 3 גברים אנסו נערה שיכורה במקלט בתל אביב
רקטה התפוצצה בשער הנגב; צה"ל תקף ברצועת עזה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully