וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיסי לאישה שהותקפה מינית בתחריר: "אני מתנצל"

יממה לאחר שהורה להחמיר בעונש מבצעי עבירות מין, הגיע נשיא מצרים עם זר פרחים למחלקה בה אושפזה אחת הנשים שהותקפו בחגיגות השבעתו. "מתנצל בפנייך ובפני כל אישה מצרייה"

צילום: סרטון חובבים שהועלה לרשת, עריכה: יאיר דניאל

נשיא מצרים החדש, עבד אל-פתח סיסי, התנצל היום (רביעי) באופן אישי בפני אחת מחמש הנשים שהותקפו מינית במסגרת חגיגות ההשבעה שלו בסוף השבוע האחרון. הנשיא המצרי ביקר את האישה בבית החולים בקהיר בו היא מאושפזת והתנצל מולה בנוכחות מצלמות התקשורת המקומית. "אני חייב להגיד לך ולכל אישה מצרייה שאני מצטער", פנה סיסי אל האישה בהגיעו למיטת חולייה, כשבידיו זר פרחים.

עוד חדשות מהעולם:
מתקדמים לעבר בגדד: לוחמי ג'יהאד השתלטו על תיכרית
מפלה מביכה לאחד הרפובליקנים החזקים בארה"ב
ניגריה: "'בוקו חראם' חטף כ-40 צעירות נוספות"

נשיא מצרים עבד אל פתח סיסי התנצל בפני אחת הנשים שהותקפו מינית בחגיגות ההשבעה שלו. רויטרס
"חייב להגיד לך ולכל אישה מצרייה שאני מצטער". הנשיא סיסי מתנצל בפני האישה בבית החולים/רויטרס

ההתנצלות האישית מצדו של סיסי הגיעה כיממה לאחר שהורה להחמיר את הסנקציות על עבירות מין בעקבות הסרטון שהופץ ברשתות החברתיות. הסרטון מתעד תקיפה ברוטאלית של אישה בכיכר תחריר במהלך חגיגות השבעה וצולם והועלה לרשת על ידי קמפיין של ארגון "ראיתי הטרדה", המתעד אלימות מינית נגד נשים במצרים.

"זו בושה שגורמי הביטחון במשרד הפנים לא לקחו בחשבון תכניות למנוע תקריות שכאלה", נמסר מהארגון. "גורמים זוטרים ובודדים נותרו לבדם להתמודד עם הטרדות קבוצתיות ללא כל כלים לשם כך". התגובות לתקריות עוררו זעם רב עוד יותר. השדרנית מהא בהנסי, למשל, אמרה בגיחוך בשידור חי, "הם שמחים, הא?", בהתייחסה לתוקפים. בהנסי נאלצה מאז להתנצל על דבריה, וטענה כי הם לא הובנו כהלכה.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
המונים חוגגים את השבעת א-סיסי לנשיאות בכיכר תחריר, 8 ביוני 2014. רויטרס
חגיגות ההשבעה בכיכר תחריר בתחילת השבוע/רויטרס

לדברי גורמים בארגון "ראיתי הטרדה", ארבע מבין חמש הנשים שהותקפו בכיכר פונו לטיפול רפואי. בהצהרה מטעם משרד הפנים נמסר כי המתקפות היו כה אלימות, שהשוטרים שחילצו את הנשים נפצעו גם הם. עוד נמסר, כי המשטרה עצרה בתחילת השבוע שבעה גברים בחשד כי ביצעו את התקיפות בכיכר, וזאת לאחר ששתי נשים הגישו תלונה וזיהו את תוקפיהם.

התיעוד הקשה מהכיכר הגיע ימים ספורים לאחר שמצרים העבירה את החוק הראשון נגד הטרדה מינית. במסגרת החוק, גברים שימצאו אשמים בעבירה יידונו לעד חמש שנות מאסר ולקנס מרבי של 50 אלף לירות מצריות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully