וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלמה למברגר מועמד לתפקיד פרקליט מחוז תל אביב

פרקליט מחוז הדרום הודיע כי החליט להתמודד במכרז על התפקיד היוקרתי. הוא אחד המועמדים המובילים בעיני פרקליט המדינה ניצן. "פרקליט מחוז מצוין שיודע לעבוד בשיתוף פעולה"

מועמדות מפתיעה לתפקיד פרקליט מחוז תל אביב (פלילי): שלמה (מומי) למברגר, כיום פרקליט מחוז הדרום, שלח בימים האחרונים מייל לפרקליטים במחוז ובו הודיע להם כי החליט להתמודד במכרז לתפקיד היוקרתי. כרגע אף מסתמן כי הוא הוא אחד המועמדים המובילים בעיניו של פרקליט המדינה, שי ניצן. זאת, בין היתר, בשל העובדה כי כבר שימש בעבר פרקליט מחוז וכי הוא מייצג גישה משפטית שנחשבת מאוזנת.

גורמים במערכת אכיפת החוק במחוז הדרום הביעו צער על האפשרות שלמברגר יעזוב. "מדובר בפרקליט מחוז מצוין שיודע לעבוד בשיתוף פעולה וקידם מספר רב של נושאים", אמרו. למברגר החל את דרכו בפרקליטות מחוז ירושלים בשנת 1991. ההערכות הן כי למברגר לא היה עוזב לתפקיד רוחבי ללא הידיעה שניצן תומך במועמדותו וכי לא מן הנמנע שאם אכן ייבחר, ייתכנו עזיבות בתוך פרקליטות מחוז תל אביב.

הוא עסק, בין השאר, בתיק הונאת הקרקעות של הפטריארכיה היוונית בירושלים, בתיקי שוחד ושחיתות ציבורית, בתיקי מרמה ועוד. בנוסף, הוא שימש חבר בצוות שמינה היועץ המשפטי לממשלה דאז מני מזוז לבדיקת תיק האי היווני. בשנת 2003 מונה לסגן מנהל המחלקה לחקירות שוטרים ומאז 2009 הוא משמש בתפקידו הנוכחי.

שמו של למברגר מצטרף לשמות נוספים המוזכרים כמועמדים לתפקיד פרקליט מחוז תל אביב (פלילי), רבים מהם מתוך פרקליטות המחוז. שני שמות בולטים במיוחד הם של פרקליטים בכירים ומוערכים, שכבר התמודדו במכרז הקודם לפרקליט המחוז: דסי פורר ורפי לוי. מתמודדים נוספים הם דפנה וכניש ואירית אברמוב. לצד זה, מוזכרים שמות נוספים שלא מהמחוז.

כיום ממלאת מקום פרקליטת מחוז תל אביב היא נאווה שילר, שמחליפה בתפקיד את אריאלה סגל-אנטלר. האחרונה הלכה לעולמה באוקטובר האחרון. שילר עצמה הודיעה כי היא אינה מתכוונת להתמודד במכרז. המכרז נפתח רק בשבועות האחרונים בשל כניסתו לתפקיד של פרקליט המדינה שי ניצן בחודש דצמבר האחרון.

עוד בוואלה! חדשות:
בית השכן הפך בן לילה למבצר: "זה מפריע, אבל כבוד"
חשד ל"פגע וברח": אישה כבת 40 נהרגה בתל אביב
מפלה מביכה לאחד הרפובליקנים החזקים בארה"ב

לפניות לכתבים:
גלי גינת: gali.gnt@walla.com
יניר יגנה: Yanirya1234@walla.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully