וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית השכן הפך בן לילה למבצר: "זה מפריע, אבל כבוד"

שכניהם של ראובן ונחמה ריבלין בירושלים מנסים להתרגל לסידורי האבטחה החדשים, אך שבעי רצון מהשדרוג במעמד המכר הוותיק: "תמיד אמר שלום לכולם". הבוקר נועד ריבלין עם נתניהו

צילום: עומר מירון, עריכה: גדי וינסטוק, יאיר דניאל

מנסים להתרגל למצב החדש: לא רק הנשיא הבא של מדינת ישראל, ראובן ריבלין, ורעייתו ייאלצו להתמודד מהיום עם סידורי האבטחה החדשים – אלא גם השכנים. בשעות האחרונות הם חזו בהפיכתו של הבניין ברחוב יפה נוף בירושלים מבית צנוע של חבר כנסת ותיק למבצר מאובטח ושמור בקפדנות. למרות זאת, מרביתם הביעו הבוקר (רביעי) שביעות רצון מניצחונו של השכן לתפקיד האזרח מספר 1.

עוד על בחירתו של ריבלין לנשיא המדינה:
נתניהו נאלץ לברך: "מבטיח לעבוד עמך"
בעולם דיווחו: "תבוסה לראש הממשלה, יריבו המר - הנשיא"
השניא העשירי שב לביתו: "אין לי דם רע או לב כבד על מישהו"

הבוקר הראשון של רובי ריבלין כנשיא הנבחר. עומר מירון
"יחסים טובים עם כל אחד". ריבלין יוצא מביתו בירושלים, הבוקר/עומר מירון

"התחושות מצוינות, הוא השכן הכי טוב שיש בשכונה", אמר שלמה ילוז, אחד השכנים, שביקש לאחל לריבלין בהצלחה. באשר לסידורי האבטחה הקפדניים, הוא אמר כי הם אינם מהווים עבורו מטרד. "המאבטחים ישנו אצלי בדירת חדר שהשכרתי להם לפני כן כשבגין היה שר", סיפר הדייר הוותיק. "עכשיו זה כבר לא רלוונטי כי הוא יהיה פה רק חודש וחצי", אמר בהתייחסו למעבר המתוכנן של בני הזוג ריבלין לבית הנשיא בסוף החודש הבא, לכשיפנה אותו הנשיא הנוכחי שמעון פרס.

השכנה וידה ילוז הביעה גם היא סיפוק רב מתוצאות הבחירות לנשיאות. "אני גרה פה 20 שנה מול ריבלין ואני אומרת לכם שהוא אדם מדהים", אמרה. היא תיארה את יו"ר הכנסת לשעבר כ"שכן צנוע, כל פעם יורד ליער ירושלים, עושה הליכה ברגל". ילוז העידה כי לריבלין "יחסים טובים עם כל אחד פה. הוא מפשוטי העם, לכל מי שהוא רואה – גם לפני שהיה נשיא – הוא אומר 'שלום, בוקר טוב, מה שלומך?'. הוא אדם מדהים וצנוע ומתאים לו להיות נשיא של מדינת ישראל ונשיא העם".

"זה כן מפריע. בפעם שעברה כשהגיעו לכאן אורחים, היו בודקים אותנו – מי נכנס, מי לא נכנס", הודתה ילוז. עם זאת, חרף האי-נוחות שעלולים לגרום סידורי האבטחה בשבועות הקרובים, היא הדגישה: "זה כבוד למדינת ישראל שיש לנו נשיא כזה. אנחנו מוכנים לוותר קצת על הנוחיות למען זה שיהיה מישהו איכותי שמתאים למדינה. אני מאחלת לו הרבה הצלחה ושיהיה לו כל טוב. אני בטוחה שיעשה הרבה למען מדינת ישראל".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
נשיא המדינה הנבחר ראובן ריבלין נועד עם ראש הממשלה בנימין נתניהו במעון ראש הממשלה בירושלים. 11 ביוני 2014. קובי גדעון, לשכת העיתונות הממשלתית
ייאלצו לעבוד יחד. ריבלין ונתניהו, הבוקר במעון ראש הממשלה/לשכת העיתונות הממשלתית, קובי גדעון

הבוקר נועד ריבלין עם ראש הממשלה בנימין נתניהו במעונו של האחרון כדי לתכנן את עבודתם המשותפת. מדובר בפגישת העבודה הראשונה בין השניים זה יותר משנה. בין השניים שוררת מתיחות רבה, ונתניהו הביע את תמיכתו בריבלין רק בסוף המרוץ, משלא הצליח למצוא שום מועמד אחר בעל סיכויים של ממש לנצח בבחירות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully