וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קוברים בן שלישי: האסונות של משפחת בן יוסף

9.6.2014 / 0:09

ליאור בן ה-16 טבע למוות, ועבור הוריו מדובר בטרגדיה נוספת בשרשרת השכול במשפחה, לאחר שאחותו נהרגה בתאונה ואחיו התינוק מת בעריסה. לפני 6 שנים שריפה כילתה את רכוש המשפחה

צילום: שי מכלוף, עריכה: קשת סידי

בשעות הערב בשבת האחרונה הוזעקו גבריאל ונני בן יוסף אל המרינה באשדוד – אחרי שנודע להם כי בנם ליאור טבע בים ליד המרינה. בתחילה, מצאו כוחות החיפוש את בגדיו של הנער על שובר הגלים ולאחר זמן קצר, נמשתה גופתו מהמים. הצוותים הרפואיים של מד"א ניסו להחיות את הנער בן ה-16, אולם לאחר שעה קלה נקבע מותו.

הטרגדיה הזו, כך מתברר, הצטרפה לסדרת אסונות שפוקדת את המשפחה מאשדוד. לפני 11 שנים שכלו זוג ההורים ילדה כשזו נהרגה בתאונת דרכים שאירעה בעיר. זה אירע שנה בלבד אחרי שילד אחר של בני הזוג מת, ככל הנראה במקרה של מוות בעריסה. אם לא די בגורל האכזר הזה, לפני שש שנים אף פרצה שריפה בבית משפחת בן יוסף, שכילתה כמעט את כל תכולתו.

"אנחנו צריכים עזרה עכשיו", אמר האב לוואלה! חדשות, "אתמול איבדנו את הבן, לפני 11 שנים את הבת, לפני 12 שנים את התינוק. המצב לא טוב, אנחנו לא יודעים מה לעשות".

לאור שרשרת המקרים הקשה שפקדה את המשפחה, במשך שנים היא מטופלת בידי גורמי הרווחה של העיר אשדוד. מאז יום שבת, עם היוודע דבר מותו של הבן ליאור - נעתרו שכנים ומכרים לבקשת המשפחה לסייע ולממן את השבעה. האחות נורית אמרה בכאב: "אחרי שאיבדתי שני אחים, איבדתי אתמול עוד אח שיצא לשחות בים ולא חזר".

עוד בוואלה! חדשות
מקורבי נתניהו תקפו את לפיד: "אין ויתורים ללא תמורה"
חוק "מוות במרשם רופא": מי יוכל לבקש המתת חסד?
פרשת המין בקריית גת: איך ניתן להאשים אישה באונס?

(עדכון ראשון: 23:05)

לפניות לכתב יניר יגנה: Yanirya1234@walla.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully