וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרשת המין בקריית גת: איך ניתן להאשים אישה באונס?

אף על פי שהחוק הישראלי קובע כי רק גברים יכולים לעמוד לדין בגין עבירות אונס, המשטרה ממליצה להעמיד לדין את החשודה בקיום יחסים עם קטינים באשמת עבירות אינוס. איך זה אפשרי ואיך תגיב הפרקליטות להמלצות? מתוך המהדורה

מערכת וואלה!

עוד במהדורה:

איך נראים הבתים של המועמדים לנשיאות? אחרי פרישתו של בנימין בן אליעזר מהמירוץ בגלל חקירת רכישת הפנטהאוז ביפו, פרסמה המועמדת דליה איציק בחשבון הפייסבוק שלה כי יש ברשותה דירה שלישית בירושלים הנמצאת בשלבי מכירה סופיים. מי מחמשת המועמדים גר בבית פרטי בשכונת יוקרה, מי בבניין בלי מעלית ולמי יש דירה נוספת בתל אביב? יומיים לפני הבחירות לנשיאות שיתקיימו במועדן,ה יכן גרים המועמדים וכמה שווים הבתים שלהם?

אחרי קריירה מזהירה באירופה, יוסי בניון חוזר לקבוצת העבר שלו, מכבי חיפה. הוא שיחק עבור אימפריות כדורגל כמו צ'לסי, ליברפול וארסנל; הרוויח מיליונים ואמר כי לעולם לא ישוב לשחק בישראל ולמרות זאת בניון שב לקבוצה שהעלתה אותו על המפה. אך האם אוהדי הירוקים צריכים לחגוג? מהגיל המתקדם דרך העלות הגבוהה ועד הפלופים של ברקוביץ' ורביבו - דוד רוזנטל, סגן עורך וואלה! ספורט, על סימני השאלה סביב העסקה.

בלי פוטושופ - טרנד צילומי ההנקה של הדוגמניות: אנחנו רגילים לראות אותן מכוסות במייקאפ, לבושות במיטב בגדי המעצבים ומרוטשות לעילא. אך דוגמניות הצמרת מקדמות טרנד חדש ומפתיע - מג'יזל בונדשן ועד לנטליה וודיאנובה - כולן מצטלמות ללא פילטרים ואיפור כשהן מניקות את ילדיהן. רוני ודנאי, כתבת וואלה! אופנה על התמונות החדשות של הסופר מודלס.

התחזית: הלילה בהיר עד מעונן חלקית, מחר עלייה קלה בטמפרטורות.

צפו במהדורה המלאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully