וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האב שחטף את בנותיו: "הצלתי אותן מהתעללות מינית"

8.6.2014 / 17:33

בשיחה מתאילנד עם וואלה! חדשות הסביר החשוד את המניע למעשיו וטען כי תלונה שהגיש נגד מכר של אשתו, אשר פגע מינית בבתו, לא טופלה. "המשטרה לא עשתה כלום. הבנתי את הרמז"

צילום: שי מכלוף, עריכה: יאיר דניאל מתן חדד, קריינות: אביב אברמוביץ'

אחרי מבצע מורכב של המשטרה שהצליחה להביא ארצה במהלך סוף השבוע את שתי הילדות שנחטפו לתאילנד, האב החשוד במעשה מדבר היום (ראשון) לראשונה וטוען: "הייתי צריך להציל אותן". בשיחה עם וואלה! חדשות הוסיף האב, שנמצא עדיין בתאילנד, כי רשויות הרווחה התנכלו לו וכי הסיבה למעשיו נעוצה בהתעללות מינית שעברה בתו בידי אדם שהכירה אשתו – ממנה היה בהליכי גירושים. עוד סיפר כי בכוונתו לחזור ארצה: "בוודאי, אני לא יכול בלי הבנות".

עוד בוואלה! חדשות
איציק מצהירה: ברשותי דירה שלישית בירושלים
השרים אישרו: תותר המתת חסד במרשם רופא בישראל
צפו בעולם מנקודת מבטם: מצלמות הוצמדו לדובי קוטב

"פעמיים התלוננתי במשטרה וברווחה על התעללות מינית שעברה הבת שלי. היא כל הזמן בכתה ולא רצתה שאחזיר אותה הביתה", אמר האב וציין כי למרות זאת פקידת הסעד דחתה אותו והזהירה אותו שאם ימשיך להתלונן היא תמנע ממנו להמשיך לראות את בנותיו, בנות שלוש וחמש. "הבנתי את הרמז, ולא הייתה לי ברירה - הייתי חייב להמשיך לראות את הבת שלי, כמו שכל אבא היה עושה", הסביר האב את מעשיו. "הייתי חייב להציל אותן ממה שהן עברו בבית כי המשטרה לא פעלה למרות שהתלוננתי".

אב חטף את שתי בנותיו לתאילנד והן הוחזרו במצב מורכז. באדיבות המשפחה
הילדות שהוחזרו מתאילנד/באדיבות המשפחה

לדבריו, המשטרה אינה חושפת את הצד שלו בסיפור משום שהדבר יציג אותה באור שלילי. "אם הם יוציאו את האמת לאור, זה יפגע בהם. איך לא פעלו כשהתלוננתי? הם והרווחה פעלו להשתקת הנושא - לתפוס אותי ולהשתיק אותי".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

"אני אבא טוב"

בתגובה לטענה לפיה הוא החזיק את בנותיו בכוח בתאילנד ואף סיכן את חייהן הבהיר החשוד כי הילדות חיו עמו בתנאים טובים וכי הן היו מרוצות מאוד. "הילדות שלי הן הדבר הכי חשוב לי. הן מאוד קשורות אליי ומאוד אוהבות אותי", סיפר. לטענתו, במהלך השבוע האחרון, נציג המשטרה בתאילנד עקב אחריו ו"ראה איזה אבא טוב אני". "שמרתי עליהן, הן היו חודש שלם בגן של חב"ד בתאילנד. הן היו מטופחות, מסודרות, מאושרות מכל רגע, מסרבות לחזור הביתה". עוד ציין כי ישנן הקלטות של הבת בנוגע להתעללות המינית לכאורה, ועל זה שציינה בפניו ש"היא לא רוצות לחזור לאנשים הרעים בבאר שבע".

הוא הסביר שלא היה מדובר באמת במבצע מורכב אלא בעניינים טכניים שבגללם נלקחו ממנו הבנות. "הגיעו אליי נציג משטרת ישראל ואנשי משטרת תאילנד, והודיעו כי הסתיימה לי אשרת השהייה כאן. הם הציבו אולטימטום: 'או שאתה נעצר, או שאתה משוחרר והילדות נשארות אצלנו, אז לא הותירו בפניי ברירה'".

בתשובה לשאלה אם לקח את הבנות מתוך התנכלות לאשתו השיב האב כי אין לו דבר אליה. "שתעשה מה שהיא רוצה, אלו חייה. היא לא עושה שום דבר מהיום שנולדה, היא מעולם לא עבדה יום אחד. אני לחלוטין לא אובססיבי לגביה, אבל אני אובססיבי לביטחון של הבת שלי".

"אני שבור כשאני נזכר בהן. אני מאוד מתגעגע. אף אחד אף פעם לא הטיל ספק באהבתי אליהן", הוסיף.

עורכת דינו, נוגה ויזל, מסרה: "למרשי נודע כי בתו הבכורה בת ה-5 היתה נתונה להתעללות מינית מצד גברים שקיימו יחסי מין עם אמה. מרשי התלונן למשטרה כמה פעמים אך המשטרה לא עשתה דבר. מרשי התלונן לרווחה כמה פעמים אולם איימו עליו שאם יפתח את הפה לא יראה את הבנות. מחוסר ברירה ומתוך רצון להציל את בנותיו, הרחיק אותן מהסכנה ונסע איתן לחוץ לארץ".


לפניות לכתב יניר יגנה: Yanirya1234@walla.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully