וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"סרט הוליוודי": פעוטות שנחטפו לתאילנד הושבו לארץ

8.6.2014 / 11:42

הותר לפרסום: לפני כחודשיים חטף אב מבאר שבע את שתי בנותיו, בנות 3 ו-5, וטס עמן לאירופה ומשם לתאילנד. הן הוטסו חזרה לארץ בתום מבצע מורכב בשל חשש ממשי לחייהן

צילום: שי מכלוף, עריכה: יאיר דניאל

מבצע חוצה יבשות הסתיים בשובן של ילדות חטופות לישראל: שתי ילדות בנות שלוש וחמש מבאר שבע, שנחטפו בידי אביהן והוטסו דרך כמה מדינות עד לתאילנד, הושבו בסוף השבוע לארץ לחיק אמן – כך הותר היום (ראשון) לפרסום.

בסוף אפריל חטף האב את שתי בנותיו, טס עמן ליוון ומשם לטורקיה, לרוסיה ולבסוף לתאילנד. בשלב מסוים, עת שנשקפה סכנה ממשית לחייהן, הצליחה המשטרה להשיב את הילדות לארץ, במבצע מורכב שבמסגרתו הוטסה האם למדינה האסייאתית והשיבה את הבנות לחזקתה. האב נמצא כעת בתאילנד, ולא נעצר.

האם סיפרה על החטיפה ועל רגעי החרדה שעברו עליה מאז נלקחו ממנה הילדות. "חיפשנו אצל קרוב משפחה ורק אז הבנו שהוא ברח. פחדתי שהוא יפגע בהן נפשית, לא פיזית. הייתה אלימות נפשית כלפיי, לא רציתי להיות לידו. יותר מחודש לא ידעתי איפה הן. הגעתי לייאוש, חשבתי שלא אראה אותן יותר", סיפרה.

עוד כותרות בוואלה! חדשות:
המשטרה תמליץ להאשים את האישה מקריית גת במעשה סדום
הורים מאיימים: בשל הצפיפות - נשבית הלימודים
מסיבת ההפללה: 65 נתינים זרים נעצרו בתל אביב

שביתה בנתב"ג. עומר מירון
החשוד נמלט לאירופה ומשם לתאילנד/עומר מירון

לדבריה, היא חששה כשגורמי הרווחה נתנו לו את הילדות. "בהתחלה עם סירבו לתת לו לראות אותן, אך הם הלכו לקראתו. הם לא קלטו עם מי יש להם עסק. אני לא כועסת עליהם, כי אני יודעת איך הוא יכול להתחזות. בזכות המשטרה הילדות חזרו אליי", היא אמרה. "פתאום המשטרה אמרה לי לטוס לתאילנד. כשהגעתי הייתה התרגשות גדולה, הן ישבו עליי ובכו. הן לא מודעות למה שקרה, הן חשבו שזה טיול בלי אימא".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
אב חטף את שתי בנותיו לתאילנד והן הוחזרו במצב מורכז. באדיבות המשפחה
"חששתי שיפגעו בהן נפשית". הילדות החטופות/באדיבות המשפחה

"הייתי נשארת לבד בשבתות, זאת הייתה נקודה קשה. ניסיתי להעסיק את עצמי אבל נשארתי לבד עם המחשבות על הבנות. בלילות היה לי קשה, והרופאה נתנה לי כדורי שינה", היא סיפרה.

שלושה בני משפחה של האב נעצרו

המשטרה עצרה שלושה מבני משפחתו של האבא. השלושה חשודים שסייעו לאב בכך שניסו לסחוט את האם, כשאמרו לה שאם היא רוצה לראות את הילדים, היא תצטרך להגיד למשטרה שהאב עזב את הארץ עם הילדות בהסכמה.

לטענת האב, הוא חטף את בנותיו מאחר שהן הוטרדו על ידי חברים של האם. אולם, במשטרה הכחישו את גרסתו של האב, ושללו את הטענות.

מפקד מחוז הדרום במשטרה, ניצב יורם הלוי, התייחס לפרשה ולמורכבות המבצע להשבת הבנות. "יש בפרשה הזאת את כל האלמנטים של תסריט הוליוודי בדרמת מתח, אלא שכאן מדובר באירוע אמת, שבו נשקפה סכנה ממשית לחייהן של שתי בנות שנחטפו על ידי אביהן לחו"ל", אמר. "תחנת באר שבע, בשילוב יחידות מרחביות ומחוזיות, אגף החקירות והמודיעין, האינטרפול ונציג המשטרה בתאילנד וכן הפרקליטות, עבדו ברגישות ובמקצועיות עקב בצד אגודל עד שהצליחו להשיב ארצה את הילדות החטופות בריאות ושלמות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully