וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשטרה ממליצה להאשים את האישה מקריית גת במעשה סדום

8.6.2014 / 10:22

המשטרה הגישה הצהרת תובע נגד בת ה-38 החשודה שקיימה יחסי מין עם מאות נערים וילדים בגין שורת עבירות מין. בית המשפט האריך את מעצרה בארבעה ימים בהסכמת הצדדים

צילום: שי מכלוף, עריכה: קשת סידי, קריינות: אביב אברמוביץ'

המשטרה הגישה היום (ראשון) לבית משפט השלום באשקלון הצהרת תובע לקראת כתב אישום נגד האישה בת ה-38 מקריית גת החשודה שקיימה יחסי מין עם מאות נערים וילדים. המשטרה ממליצה להעמידה אותה לדין בגין שורת עבירות של מעשה סדום בקטינים, שהוא המקבילה לעבירת אונס כשמדובר בזכר, ומעשה מגונה בנסיבות אינוס. מעצרה של החשודה הוארך בארבעה ימים נוספים בהסכמת הצדדים.

ביום חמישי הגיש הפסיכיאטר המחוזי חוות דעת שלפיה האישה כשירה לעמוד לדין. עורכת הדין חופית אדרי, המייצגת את החשודה מטעם הסנגוריה הציבורית אמרה בעקבות הגשת חוות הדעת כי ככל שחולף הזמן והתמונה מתבהרת, מבינים שמדובר במקרה מורכב שדורש התייחסות אנושית. "אנחנו מקווים שמאמצי הסנגוריה למצוא מסגרת הולמת לאישה יצלחו", הוסיפה.

עוד על פרשת המין בקריית גת:
האישה מקריית גת: "אני תמימה, עברתי המון בחיים"
טיפ באינטרנט: "האישה מהדרום מדביקה באיידס"
שר הרווחה: "מקרה מזעזע שמריח כמו כישלון מערכתי"

הארכת מעצר לחשודה מקריית גת ששכבה עם קטינים, ביהמ"ש השלום אשקלון, יוני 2014. שי מכלוף
החשודה בהארכת מעצרה בשבוע שעבר/שי מכלוף

המשטרה מוסיפה לחקור את תלונתה של האישה, שלפיה הקטינים הם שאנסו אותה ועשו בה עבירות מין אחרות. בשבוע שעבר הגיבה האישה לראשונה על החשדות נגדה. "אלוהים ישמור מה שעברתי", אמרה לפני הדיון הקודם בהארכת מעצרה. "ממש לא יפה איך שהכפישו את שמי", אמרה כשדמעות בעיניה. "כל ההשפלות והצילומים. אני תמימה. אני לא רוצחת ולא גנבת. אני בחורה מסכנה וטובה, שעברה המון בחיים". בראשית השבוע שעבר התברר כי האישה אינה נשאית HIV כפי שנטען תחילה בשמועות, וכך גם חלק מהקטינים ששכבו עמה ושעברו בדיקה.

גורמים המעורבים בבדיקת התנהלות גורמי הרווחה במשטרה אמרו לוואלה! חדשות כי התגלו כשלים מקצועיים ואתיים בהתנהלותם. ממסמכים ומעדויות שהגיעו לידי המשטרה עולה כי מדובר בכשל בעבודת המקצועית. "כבר משנת 2011 ידעו גורמי הרווחה כי האישה מנהלת יחסי מין עם הנערים אך הם לא דיווחו", אמר גורם בכיר המעורב בחקירה. "עדיין לא ברור אם מדובר בעבירות פליליות, אך לכל הפחות מדובר בכשל מוסרי, מקצועי ואתי".

לפניות לכתב: Yanirya1234@walla.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully