וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרשת המין בקריית גת: החשודה כשירה לעמוד לדין

5.6.2014 / 18:37

הפסיכיאטר המחוזי הגיש לבית המשפט חוות דעת לפיה האישה החשודה בקיום יחסי מין עם מאות ילדים ונערים כשירה לעמוד לדין. עורכת דינה: "מקרה מורכב שדורש התייחסות אנושית"

צילום: שי מכלוף, עריכה: גדי וינסטוק

(החשודה בבית המשפט: "הכפישו את שמי")

האישה בת ה-38 מקריית גת, החשודה בקיום יחסי מין עם מאות ילדים ונערים, כשירה לעמוד לדין - כך על פי חוות דעת שהגיש היום (חמישי) הפסיכיאטר המחוזי לבית משפט השלום באשקלון, בדיון שהתקיים בדלתיים סגורות. עורכת הדין חופית אדרי, המייצגת את החשודה מטעם הסנגוריה הציבורית אמרה: "ככל שחולף הזמן והתמונה מתבהרת, מבינים שמדובר במקרה מורכב שדורש התייחסות אנושית. אנחנו מקווים שמאמצי הסנגוריה למצוא מסגרת הולמת לאישה יצלחו". ביום ראשון צפוי להתקיים דיון נוסף בהארכת מעצרה.

הארכת מעצר לחשודה מקריית גת ששכבה עם קטינים, ביהמ"ש השלום אשקלון, יוני 2014. שי מכלוף
נחקרת תלונתה לפיה נאנסה על ידי הילדים. החשודה בהארכת מעצרה, השבוע/שי מכלוף

המשטרה מוסיפה לחקור את תלונתה של האישה, שהוגשה לפני יומיים, לפיה נאנסה וחוותה עבירות מין אחרות על ידי קטינים. יום קודם לכן הגיבה האישה לראשונה על החשדות נגדה. "אלוהים ישמור מה שעברתי", אמרה לפני תחילת הדיון בהארכת מעצרה בבית משפט השלום באשקלון. "ממש לא יפה איך שהכפישו את שמי", אמרה כשדמעות בעיניה. "כל ההשפלות והצילומים. אני תמימה. אני לא רוצחת ולא גנבת. אני בחורה מסכנה וטובה, שעברה המון בחיים". בסיום הדיון, שהתקיים בדלתיים סגורות, נקבע כי מעצרה של האישה יוארך.

בראשית השבוע התברר כי האישה, תושבת קריית גת בת 38, אינה נשאית HIV, כפי שנטען בשמועות, וכך גם חלק מהקטינים ששכבו עמה ושעברו בדיקה. גורמים המעורבים בבדיקת התנהלות גורמי הרווחה על ידי המשטרה אמרו לוואלה! חדשות כי התגלו כשלים מקצועיים ואתיים בהתנהלות גורמי הרווחה. ממסמכים ועדויות שהגיעו לידי המשטרה עולה כי מדובר בכשל בעבודת המקצועית. "כבר משנת 2011 ידעו גורמי הרווחה כי האישה מנהלת יחסי מין עם הנערים אך הם לא דיווחו", אמר גורם בכיר המעורב בחקירה. "עדיין לא ברור אם מדובר בעבירות פליליות, אך לכל הפחות מדובר בכשל מוסרי, מקצועי ואתי".

עוד בנושא
האישה מהדרום התלוננה במשטרה: הקטינים אנסו אותי
האישה מקריית גת: ”אני תמימה, עברתי המון בחיים”
פרשת המין בדרום: החשודה והקטינים אינם נשאי HIV

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully