וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרשת השחיתות בנמל אשדוד: חסן שוחרר למעצר בית

6.6.2014 / 11:23

יו"ר ועד העובדים בנמל ישהה בביתו בשבועיים הקרובים, אחרי עשרה ימים שבהם היה במעצר. בתחילת השבוע הוצא לו צו הרחקה ל-90 יום מהנמל

צילום: שי מכלוף, טל אנגלנדר, אתר "ישראל היום"; עריכה: יאיר דניאל; קריינות: אביב אברמוביץ'

בית משפט השלום בפתח תקווה שחרר הבוקר (שישי) למעצר בית של שבועיים את יו"ר ועד עובדי נמל אשדוד, אלון חסן, החשוד בפרשת השחיתות שנחשפה בנמל בשבוע שעבר. במסגרת הפרשה נעצרו 15 בני אדם נוספים, החשודים בשוחד, בסחיטה באיומים, בהלבנת הון ובמרמה והפרת אמונים. בתחילת השבוע הוצא לחסן צו הרחקה מהנמל ל-90 יום.

עוד בוואלה! חדשות:
כבר נגמר? ירח הדבש בין חמאס ופתח מתערער
בכיר בארה"ב: "הנזק של סנודן קטן משחששנו"
חשד לרצח: גופת צעיר בן 21 נמצאה מוטלת ברחוב בנתניה

אלון חסן מגיע לביתו למעצר בית 6.6.14. שי מכלוף
חסן מגיע לביתו באשדוד, הבוקר/שי מכלוף

ביום שני, בדיון בהארכת מעצרו של חסן, הוא טען בפני בית המשפט כי הוא "מנהל מאבק על העבודה המאורגנת", וכי מדובר בהתנכלות כלפיו. "ידעתי שינסו להפליל אותי", אמר. "נמצאים כאן חברים שלי מוועד העובדים, שעוד לפני שנולדה הפרשה והקרקס הזה, ידעתי לפי תוכן הדיונים שפתאום רוצים להוציא אותי מהמשחק. אין דרך אחרת להוציא אותי מהמשחק, (צריך) או להרוג אותי או לנסות להפליל אותי", אמר בדיון.

השופט התייחס בביטול לדבריו של חסן, שלפיהם מדובר בחקירה ממניעים אישיים. "שמעתי את טענותיו כי מתנכלים לו כדי לסכל את פעילותו כיו"ר הוועד", אמר השופט. "החלטתי בעניין ההרחקה תשפיע על פעולתו של החשוד במסגרת תפקידו, ואולם לא ראיתי כיצד ניתן לאפשר את המשך שהייתו של החשוד במקום בו התבצעו מרבית העבירות ובסביבת כל אותם אנשים הקשורים על פי החשד לאותן עבירות".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
אלון חסן מובא להארכת מעצר בבית משפט השלום בכפר סבא, יוני 2014. דרור עינב
חסן בבית המשפט, בתחילת השבוע/דרור עינב

המשטרה חושדת כי כחלק מהשחיתות שפשתה בנמל, שלשלו לכיסם חסן ומקורביו כ-17 מיליון שקלים. "ייתכן שהסכום גדול עוד יותר, ועתה אנו מתחקים אחר תנועת הכספים", אמרו בשבוע שעבר במשטרה. לפי הטענות, בחלק מהסכום השתמש חסן, שידוע ברמת החיים הגבוהה שלו. "שמנו יד על חשבונות בנק, על רכבי יוקרה שהיו בבעלותו ואנחנו גם מתכוונים לבקש לחלט את יתר רכושו – הווילה המפוארת עם בריכת השחייה ונכסים נוספים שבבעלותו. מרבית הכסף בשחיתות הזאת זרם לחשבונותיו של חסן, אבל לא רק הוא נהנה מכספי השחיתות", אמרו גורמים במשטרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully