וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סגן נשיא "אינטל" נפל אל מותו בתאונת טיפוס

התאגיד הודיע כי המנהל הבכיר אודאי מרטי הוא אחד מבין שישה הרוגים בתאונה קטלנית שאירעה בשבוע שעבר בהר רנייר שבארצות הברית. "מנהל ומהנדס מושלם. כל התאגיד רחש לו כבוד"

סגן נשיא אינטל, אודאי מרטי, נהרג בתאונת טיפוס. מתוך אתר אינטל, צילום מסך
נפל אלפי מטרים אל מותו. אודאי מרטין/צילום מסך, מתוך אתר אינטל

סגן נשיא תאגיד הטכנולוגיה "אינטל", אודאי מרטי בן ה-40, נהרג בשבוע שעבר בתאונת טיפוס בהר רנייר שבמדינת וושינגטון בארצות הברית - כך הודיע הלילה (שלישי) התאגיד. מרטי נפל אל מותו יחד עם חמישה מטיילים נוספים בעת שטיפסו על ההר המושלג. בתחילה הם הוגדרו נעדרים, אך בשל תנאי השטח הקשים ואי-יכולתם של צוותי החילוץ להגיע אליהם, הוחלט לקבוע את מותם. "אזור הנפילה היה כל כך בעייתי ומסוכן, שמסוקי החילוץ והצוותים לא הצליחו להגיע אליו בשל מפולות של אבנים וקרח", טענו אנשי שירות הפארקים הלאומי.

"אינטל מאשר בצער רב כי אחד מששת ההרוגים בתאונה בשבוע שעבר הוא סגן הנשיא אודאי מרטי. אנחנו שולחים תנחומים לאשתו ולמשפחתו בימים קשים אלה", נמסר מהתאגיד.

מרטי הוצב בסינגפור כמנהל שלוחת "אינטל" במדינה. משם הוא ניהל את עסקי התאגיד במדינות רבות באזור מזרח אסיה, בהן מלזיה, הפיליפינים, תאילנד, וייטנאם, מיאנמר, לאוס, אינדונזיה, קמבודיה וברוניי. "מרטי היה מנהל ומהנדס מושלם, שכל התאגיד רחש לו כבוד", ספדו לו ב"אינטל".


עוד חדשות מהעולם:
האם אליזבת תלך בעקבות המלך הספרדי ותוותר על הכתר?
ברוקלין: מצוד אחר אלמוני שדקר בן 6 ובת 7 במעלית
אוקראינה: מאות בדלנים הסתערו על בסיס משמר הגבול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully