וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברוקלין: מצוד אחר אלמוני שדקר בן 6 ובת 7 במעלית

החשוד, בשנות ה-20 לחייו, דקר את פרינס ג'ושוע אוויטו ואת חברתו הטובה מיקאילה קייפרס, בעת שהיו בדרכם לקנות קרטיבים. הילד מת מפצעיו. "הבן שלי הלך. הוא היה האור של חיי"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
"הוא אפילו לא הספיק להתחיל את כיתה ב'". פרינס ג'ושוע אוויטו/מערכת וואלה, צילום מסך

פרינס ג'ושוע אוויטו, בן 6, וחברתו הטובה מיקאילה קייפרס, בת 7, נכנסו אמש (ראשון) למעלית בבניין מגוריהם בברוקלין, ניו יורק, בדרכם לקנות קרטיבים – אולם מיד אחריהם נכנס למעלית אלמוני שהחל לדקור את השניים. פרינס מת מפצעיו, ומיקאילה נותרה פצועה באופן אנוש.

בני משפחתם ודיירי הבניין נותרו המומים. "הוא לקח את מקור הגאווה והאושר שלי", סיפר ניקולס אוויטו, אביו של פרינס, לכלי התקשורת המקומיים. "אני לא מצליח להבין איך זה קרה. אני מנסה להבין את דרכיו של האל", אמר, "הבן שלי הלך. הוא היה האור של חיי".

עוד כותרות מהעולם בוואלה! חדשות:
יום השנה למחאה באיסטנבול: אשת הנשיא במסע שופינג
7 שנים לאחר היעלמות מדלן: חיפושים באתר הנופש
היסטוריה ברשות: הושבעה ממשלת אחדות של חמאס ופתח

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
"כשצוותי החירום הגיעו אליה, כל מה שהיה אפשר לראות זה דם". מיקאילה קייפרס/מערכת וואלה, צילום מסך

לדברי המשטרה, החשוד, ככל הנראה בשנות ה-20 לחייו, שלף סכין ודקר את שני הילדים בחזה, בעת שהמעלית הייתה בין הקומה הראשונה לרביעית. מיד לאחר מכן, נמלט הדוקר והשאיר בזירה את הסכין, אשר נמצא בידי השוטרים זמן קצר לאחר מכן.

בשארית כוחותיה, הצליחה מיקאילה לצאת מהמעלית בקומה הראשונה, אך מיד לאחר מכן התמוטטה על רצפת הבניין, כשמאחוריה שביל של דם. הילד נמצא דקור כשהמעלית הגיעה לקומה הרביעית. "כשצוותי החירום הגיעו אליה, הם פשטו את מעילה, וכל מה שהיה אפשר לראות זה דם", סיפר דייר הבניין, קווין ולז, בן 41.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

מיד לאחר מכן, הוא ראה את הילד. "הוא היה מכוסה בדם מכף רגל ועד ראש", הוסיף בזעזוע, "ראיתי אותו אתמול. הוא חבר של בתי. הם רק ילדים". הפצועים נלקחו לבית החולים ברוקדייל, שם נקבע מותו של פרינס.

אחיו של פרינס, שארוד ז'אן פייר, סיפר: "יום ההולדת שלו היה בעוד כמה ימים. הוא אפילו לא הספיק להתחיל את כיתה ב'". הוא הוסיף: "אני לא מרגיש אותו הדבר. משהו חסר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully