וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשטרה תבדוק התנהלות הרשויות בפרשת המין בדרום

1.6.2014 / 13:56

עקב הטענות שאגף הרווחה בקריית גת ידע והתעלם ביודעין מפרשת המין בה מעורבים בני נוער, החליטה המשטרה לבדוק את התנהלות גורמי הרווחה בהיבטים המשטרתיים. "לא מדובר בחקירה"

צילום: שי מכלוף, עריכה: טל רזניק

גורמים בעירייה ובאגף החינוך בקריית גת הנוגעים לתיק פרשת המין שבמסגרתו אישה בת 38 חשודה שקיימה יחסי מין עם מאות ילדים ובני נוער לאורך שנים, יוזמנו למשטרה בימים הקרובים על מנת למסור עדות – כך נמסר היום (ראשון) מהמשטרה. "כוח המשימה ממשיך בחקירת החשודה ובמקביל החל לבדוק את התנהלות גורמי הרווחה בהיבטים המשטרתיים", נמסר.

כמו כן, בשעה האחרונה סיים ניצב יורם הלוי את הערכת המצב שקיים עם כוח המשימה המיוחד שהוקם במחוז לחקירת אירועי עבירות המין. בשלב זה גובים החוקרים עדויות פתוחות מהגורמים המעורבים ובהמשך עתידים לצאת צווים לתפיסת מסמכים שהוצאו קודם לכן באמצעות בית המשפט. חשוב לציין ולהדגיש כי בשלב זה לא מדובר בחקירה באזהרה אלא בבדיקה וגביית עדויות פתוחות, נמסר מהמשטרה.

עוד בוואלה! חדשות:
כך נלכד במקרה החשוד בירי במוזיאון היהודי בבריסל
הממשלה אישרה: תותר פונדקאות להומואים בישראל
נחשפה הצוואה של הרב עובדיה יוסף: 11 ילדים ויורש אחד

הארכת מעצר לחשודה בבעילת קטינים בדרום. מאי 2014. שי מכלוף, צילום מסך
"מקרה מזעזע שמריח כמו כישלון מערכתי". החשודה בפרשה/צילום מסך, שי מכלוף

גם שר הרווחה, מאיר כהן, הודיע היום בבוקר שיקיים פגישה עם מנכ"ל המשרד, יוסי סילמן, ויעשה מה שיידרש על מנת לסייע לחקירה. "זהו מקרה מזעזע שמריח כמו כישלון מערכתי, המצריך בדיקה מעמיקה בנוגע לחלקה של הרווחה בנושא, וזה מה שאני מתכוון לעשות הבוקר", אמר כהן. בסביבתו של השר אומרים כי לא היה מודע לכל הטענות לכשלי המערכת טרם המקרה.

זאת בעקבות הטענות שמחלקת הרווחה בעיר הייתה מודעת למעשיה של החשודה ולא עשתה דבר. "כולם ידעו, גם ברווחה ידעו שישנו סיפור שכזה, שאחת הנשים בעיר מתנהלת באופן שכזה עם נערים, ואף אחד לא טיפל בזה כמו שצריך", אמר בסוף השבוע לוואלה! חדשות גורם המעורב בחקירה.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

"ניסיונות עיקשים להביאה למוטב"

מעיריית קריית גת נמסר: "החשודה מטופלת מאז הגעתה לעיר כאם חד הורית לפני שבע שנים. בתה מטופלת ומושמת במסגרת חינוכית באופי של פנימייה וזוכה לטיפול פרטני משולב. במהלך השנים סירבה החשודה לכמה מסגרות בהן הושמה ואף לוותה בידי עובדת סוציאלית פרטנית. יצוין כי במהלך שנים אלה לא נתקבלה ברווחה אף לא תלונה אחת על יחסים אסורים על פי חוק וכי מתן הסעד לגברת נסב סביב ניסיונות עיקשים להביאה למוטב ולשפר את כשירותה ההורית והאזרחית תוך כדי שיתוף הפעולה של משפחתה המורחבת".

עוד נמסר מהעירייה כי הפרשה נחשפה "עקב פניית יועצת באחד מבתי הספר בהם למדו חלק מהנערים שקיימו יחסי מין עם החשודה, לשירותי הרווחה. המערכת העירונית בכללותה פעלה למתן מענים לנערים המעורבים, לכלל תלמידי חטיבות הביניים, להורים ולצוותי החינוך. שירותי החינוך, הייעוץ והשירות הפסיכולוגי חברו לכדי מערך טיפולי מתואם". לטענת העירייה, "דגש הושם על היערכות מול קופות החולים על מנת לאפשר ולעודד בדיקות רפואיות לכל דורש תוך הסרת כל מגבלה על כך".

לפניות לכתב: Yanirya1234@walla.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully