וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עובד במלון אובחן בצהבת, האורחים מתבקשים להתחסן

לאחר שללשכת הבריאות הגיע דיווח על מחלתו של עובד מטבח בבית המלון "אייל" בירושלים, המליץ משרד הבריאות למי שהתארח במקום בחודש שעבר ושלא התחסן ללכת לרופא המשפחה

ללשכת הבריאות המחוזית של ירושלים הגיע היום (ראשון) דיווח על עובד מטבח בבית המלון "אייל" שבירושלים שאובחן בדלקת כבד נגיפית A (המכונה בציבור צהבת). בעקבות המקרה, קורא משרד הבריאות לאורחי המלון להתחסן.

ממשרד הבריאות נמסר כי כל אורחי המלון שאכלו ארוחת בוקר בין התאריכים 18 במאי ו-23 במאי, ושלא חוסנו בעבר נגד דלקת כבד נגיפית A, מתבקשים לפנות לרופא המשפחה ולבקש להתחסן. עוד נמסר כי פרק הזמן שבו החיסון עדיין יעיל במניעת המחלה הוא מוגבל, ולכן מומלץ לקבלו מוקדם ככל האפשר.

דלקת כבד נגיפית היא מחלה זיהומית המשפיעה בעיקר על הכבד. תסמיני הדלקת יכולים לנוע בין מחלה קלה ואף לא מורגשת לבין מחלה קשה שיכולה לגרום גם לשחמת הכבד או לסרטן הכבד. לווירוס זה יש תקופת דגירה של כחודש בגוף. חיסון לווירוס זה נמצא בשגרת החיסונים בטיפת חלב וניתן בגיל שנה ובגיל שנתיים.

עוד ידיעות בריאות:
זמני ההמתנה לניתוחים נחשפו: איפה תחכו הכי הרבה?
בשל חשיפה לרעלן נדיר: בן 7 חודשים בסכנת חיים
הרעלת התינוק: הסכנות הגדולות במזון שפג תוקפו

במלון "אייל" אישרו את דבר ההידבקות של העובד ואמרו כי ככל הידוע היא לא אירעה בתחומי המלון. "לאחר שאובחן העובד, כל יתר העובדים נבדקו, חוסנו ותוצאות הבדיקות שלהם (נמצאו) תקינות. צוות המלון עובד בשיתוף פעולה מלא עם משרד הבריאות בנושא", נמסר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully