וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הודו: אנסו בנות דודות ותלו אותן על עץ מנגו

גופות השתיים, בנות 14 ו-15, נמצאו בשדה שאליו יצאו להתפנות כמה שעות אחרי שנעלמו. התושבים מחו על אוזלת ידה של המשטרה. אחד החשודים הוא קצין משטרה, 5 אחרים טרם נתפסו

משפט האונס הקבוצתי נפתח - ההפגנות נמשכות. רויטרס
מפגינות בניו דלהי במחאה על אלימות נגד נשים, ינואר 2013/רויטרס

עוד מעשה אונס אכזרי בהודו: שני גברים, בהם קצין משטרה, נעצרו בחשד שאנסו שתי בנות דודות בנות 14 ו-15 ואז תלו אותן על עץ ונמלטו מהמקום, מותירים אותן להיחנק למוות. תושבי הכפר קאטרה במדינת המחוז אוטאר פראדש שבצפון הודו מצאו את גופותיהן של השתיים שלשום (רביעי) בבוקר, כמה שעות אחרי שעקבותיהן אבדו בשדות הסמוכים.

לפי הפרסומים במדינה, השתיים יצאו לשדה כדי להתפנות, שכן אין בביתן חדר שירותים. נתיחה שלאחר המוות אישרה כי הנערות נאנסו אונס קבוצתי וכי הן מתו כתוצאה מחנק. משפחתן משתייכת לקאסטת הדאליטים, הנמוכה ביותר בחברה ההודית, שעדיין סובלת מאפליה ומיחס מבזה מיתר השכבות החברתיות ופעמים רבות גם מהרשויות.

עוד על מעשי אונס בהודו:
לראשונה בהודו: גזר דין מוות לגברים שאנסו
חייל הודי חשוד שאנס תינוקת בת 14 חודשים
15 הודים חשודים באונס תיירת שביקשה הכוונה ברחוב

שוב: אונס קבוצתי של תיירת משוויץ מסעיר את הודו. רויטרס
שלושה הודים שנעצרו בחשד שאנסו תיירת משוויץ, מרץ 2013/רויטרס

כמה מאות מתושבי הכפר מחו על אוזלת ידה של המשטרה, ישבו תחת עץ המנגו שעליו נתלו הנערות המתות וסירבו לאפשר לרשויות להוריד אותן עד שהחשודים במעשה ייעצרו. זמן מה אחר כך נעצרו שלושת החשודים. לפי ה"טיימס אוף אינדיה", החיפושים אחר חמישה אחרים – שלושה מהם אחים – עדיין בעיצומם. תושבי הכפר טוענים כי בתחנת המשטרה המקומית התעלמו מתלונה שהגיש שלשום אביהן של אחת הנערות לאחר היעלמותן. שלושה משוטרי התחנה הושעו מתפקידם. המעשה הזוועתי הוביל למחאה גם בכפרים הסמוכים.

בשנה שעברה החמירה ניו דלהי את הענישה נגד מעורבים במעשי אונס קבוצתי, ואפשרה להשית על המורשעים בכך גם עונש מוות. לצעד המשפטי קדמה מחאה חסרת תקדים שפרצה בסוף 2012, בעקבות אונס קבוצתי שעשו שישה גברים בסטודנטית בת 23 בעת שנסעה באוטובוס ציבורי בבירה. היא הוכתה והושלכה מהאוטובוס, וכשבועיים אחר כך מתה מפצעיה.

מדי 22 דקות מתרחש אונס במדינת הענק, שבה כ-1.3 מיליארד בני אדם. ארגונים שונים טוענים כי המספר גדול אף יותר, שכן מקרים רבים אינם מדווחים מחשש להשלכות החברתיות ולסטיגמה שתדבק בקורבנות.

(עדכון ראשון: 20:22)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully