וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

15 הודים חשודים באונס תיירת שביקשה הכוונה ברחוב

האישה, אזרחית דנמרק בת 51, נאנסה באיומי סכין סמוך למרכז קניות פופולרי בניו דלהי. היא גם נשדדה והוכתה. המקרה מתווסף לעשרות מקרים של אונס תיירות בהודו בשנה האחרונה

צילום: רויטרס, עריכה: יאיר דניאל

תיירת מדנמרק שטיילה בהודו נאנסה על ידי קבוצת גברים ליד מרכז קניות פופולרי בניו דלהי, אחרי שעצרה לבקש הוראות הכוונה. האישה, בת 51, גם נשדדה והוכתה. 15 גברים נעצרו בחשד למעורבות באונס.

לדברי המשטרה, התקיפה אירעה אמש (שלישי) מחוץ לקונאט פאלאס, האישה תעתה וניסתה לשוב לבית המלון בו התאכסנה. היא ביקשה עזרה מכמה גברים, אך הם פיתו אותה להגיע לאזור מבודד, ושם אנסו אותה באיומי סכין. האישה הצליחה להגיע חזרה לבית המלון, ומשם להזעיק את המשטרה.

"כשהיא באה, היא נראתה אומללה", סיפר מנהל המלון, אמיט בהל. לדבריו, הקורבן בכתה. "אני מתבייש מאוד שזה קרה".

נשים צועדות באזור הקניות קונאט פאלאס. ניו דלהי, הודו. GettyImages
נשים צועדות בקונאט פאלאס, האזור שבו אירעה התקיפה בניו דלהי/GettyImages

המקרה מתווסף לעשרות דיווחים של נשים זרות שסיפרו כי עברו אונס בהודו בשנה האחרונה, כשהבולט שבהם היה אונס של סטודנטית בניו דלהי בסוף 2012, שהסתיים במותה. מספר המקרים המדווחים זינק ב-57% בעשור האחרון, והממשלה בהודו נאבקת לשנות את דעת הקהל המתייחסת לנשים באופן מבזה.

רנג'אנה קומרי, מנהלת המרכז למחקרים חברתיים בניו דלהי, אמרה כי "המסר שאנו שולחים לעולם הוא שאם את אישה, עדיף לך לא להגיע לבד להודו. זה עניין מדאיג מאוד ואנחנו לא עושים די כדי לעצור את התקיפות הללו".

ב-2012, דווח כי אישה נאנסה בהודו כל 21 דקות בממוצע. עם זאת, מחקר של לשכת הסחר ההודית העלה כי בשלושת החודשים הראשונים של 2013, חלה צניחה של 35% במספר התקיפות של תיירות זרות.

בכיר הודי: "מי שלא מצליח למנוע אונס - שייהנה ממנו"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully