וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עובדי נמל אשדוד "מאוחדים מתמיד": "תפרו לחסן תיק"

29.5.2014 / 0:27

אבינועם שושן, ממלא מקומו של יו"ר ועד העובדים, הבהיר בכינוס לאחר מעצרו של אלון חסן: "שלא יחשבו שנחלשנו". עובדי הנמל מוחים ונחושים להמשיך במאבק נגד הקמת נמלים חדשים

צילום: נאור תקשורת

אבינועם שושן, ממלא מקומו של יו"ר ועד עובדי נמל אשדוד אלון חסן, הבהיר אתמול (רביעי) בכינוס של עובדי הנמל: "שלא יחשבו שנחלשנו, או שרפו ידינו". זאת, יומיים לאחר מעצרם של 16 חשודים, בהם חסן ובכירים נוספים בנמל. "מי שיש לו אוזן מוזיקלית ועין חדה ראה שהם תפרו את כל נושא הנמלים על אלון, וגם קצת על (יו"ר ועד עובדי נמל חיפה) מאיר תורג'מן", טען שושן.

"כיום, יותר מאי פעם, אנו – כל עובדי הנמלים בישראל – מאוחדים במאבק נגד הקמת הנמלים המיותרים בישראל", הכריז שושן. מוקדם יותר אתמול, ובצל חשיפת פרשת השחיתות בנמל, אמר דובר ועד העובדים, חיים קוזניץ, כי חברי הוועד "בוטחים במשטרה שתעשה את עבודתה נאמנה. נמשיך במאבק האמיתי נגד הקמת הנמלים".

פרשת השחיתות בנמל אשדוד - הכותרות האחרונות:
השחיתות בנמל: "חסן ומקורביו גרפו 17 מיליון שקל"
"מנהיג שמושך אש": כל השערוריות של אלון חסן
גבי אשכנזי העיד במשטרה, בן זקן נחקר במשך 10 שעות

אלון חסן ועורך דינו בהארכת מעצר בבית המשפט בפתח תקווה בנוגע לפרשת שחיתות בנמל אשדוד. מאי 2014. דרור עינב
חלק מהעובדים טענו כי מאחורי מעצרו עומדים גורמים המנסים לחסל אותו פוליטית. אלון חסן ועורך דינו בבית המשפט, שלשום/דרור עינב

חלק מהעובדים בנמל אשדוד טענו בעקבות חשיפת הפרשה כי מאחורי חקירתו של אלון חסן ומעצרו עומדים גורמים המנסים לחסל אותו פוליטית, בגלל מאבקו למען נמל אשדוד. שושן, שנחשב סגנו של חסן, הוסיף ודיבר על הצורך להתרכז במאבק נגד התכנית להקמת נמלים חדשים. "מחר, אם יקום נמל חדש או שניים, מה זה יעשה?", תהה, "זה יוזיל את יוקר המחיה? הרי תבוא לפה חברה בינלאומית. אכפת להם בכלל מהאזרחים של מדינת ישראל?.

"לדעתי המדינה משכה לעצמה את השטיח מתחת לרגליים במה שקרה", המשיך. "ברגע שאלון כביכול הוצא מהמשחק זמנית, מה אפשר לומר? הרי כלכלנים אומרים שזה לא יוזיל את יוקר המחיה. זה סתם בלוף. זה סיפורים. עשינו רפורמה בתעריפים, הוזלנו את התעריפים בלמעלה מ-30%, ומי לוקח את הכסף לכיס? היבואן. אף אזרח במדינה לא מרגיש את ההנחה שעשינו".

לפניות לכתב יניר יגנה: Yanirya1234@walla.co.il

(עדכון ראשון: 20:23)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully