וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרוג בתאונת דרכים קטלנית בין 2 משאיות ליד יקנעם

אחיקם משה דוד

27.5.2014 / 5:40

בעקבות התאונה נלכדו הפצועים במשאית וחולצו על ידי כוחות ההצלה. מבדיקה ראשונית של המשטרה עולה כי ככל הנראה נהג המשאית הפוגעת לא שמר מרחק מהמשאית שלפניו

התנגשות בין שתי משאיות בכביש 70 27.5.14. דוברות מד"א, מד"א
זירת התאונה, הלילה/מד"א, דוברות מד"א

גבר בשנות ה-20 לחייו מת הלילה (שלישי) בתאונת דרכים בין שתי משאיות על כביש 70, בין יקנעם למחלף אליקים שבצפון. כמו כן, בתאונה נפצעו שני גברים, גם הם בשנות ה-20 לחייהם, באורח בינוני. השניים פונו לבית החולים רמב"ם שבחיפה עם חבלות כלל מערכתית.

מבדיקה ראשונית של המשטרה עולה אחת המשאיות פגעה בזו שלפניה. בוחני התנועה הנמצאים במקום חושדים שהסיבה לכך היא אי שמירת מרחק מהמשאית לפניה. ההרוג הוא נהג המשאית הפוגעת.

הפרמדיק ערן זיסמן שהגיע למקום סיפר כי כל הנפגעים נלכדו במשאית והיו זקוקים לחילוץ. "עוצמת הפגיעה הייתה כה קשה, שאחד מיושבי המשאית נהרג במקום והשניים האחרים היו זקוקים לחילוץ, שלאחריו פונו כשמצבם בינוני והם בהכרה מלאה".

עוד בוואלה! חדשות:
גמר חתימה טובה: תמונת הסיכויים במרוץ לנשיאות
מת "האיש השמן בעולם": לא יצא מהבית מאז 2002
הרב פינטו בדרך לארץ; ימסור עדות נגד ניצב ארביב

בשבוע שעבר נהרגו חמישה בני אדם בחמש תאונות דרכים קטלניות שהתרחשו על כבישי ישראל. המידע פורסם סד"וח של הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים. מתחילת השנה נהרגו בתאונות דרכים קטלניות 106 בני אדם, ירידה של 22% לעומת התקופה המקבילה בשנה הקודמת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully