וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרכס בזמן נהיגה ופגע בהולכי רגל בחולון; בת 70 נהרגה

19.5.2014 / 19:04

נהג שסבל מעוויתות איבד שליטה על רכבו בחולון, עלה על המדרכה ופגע בשני הולכי רגל. פרט להרוגה, גבר בן 77 נפצע בראשו, והנהג נפצע קל. ילד בן 10 נדרס באשקלון ונפצע קשה

צילום: דוד קורן, דוברות מד"א, עריכה: טל רזניק, קריינות: לירון בארי

הולכת רגל כבת 70 נהרגה היום (שני) בתאונת דרכים ברחוב בחולון, מפגיעה רכב שנהגו כנראה איבד שליטה במהלך הנהיגה, בשל פרכוסים. אדם נוסף, בן 77, נפגע בראשו ופונה במצב בינוני לבית החולים שיבא בתל השומר. הנהג פונה במצב קל לבית החולים וולפסון בעיר.

מחקירת האירוע עלה כי נהג מכונית שנסע ברחוב ההסתדרות סבל כנראה מעוויתות אשר גרמו לו לאבד את השליטה על ההגה. כתוצאה מכך הוא עלה על המדרכה ופגע באישה ובגבר נוסף שצעדו שם. כלי הרכב נבלם רק כשנתקע בגדר סמוכה.

תאונת הדרכים בחולון. דרור עינב
התאונה בחולון/דרור עינב

צוותים של מגן דוד אדום ושל איחוד הצלה הוזעקו למקום על מנת לטפל בנפגעים, בהם גם הנהג. חרף מאמצי ההחייאה, נאלצו הפרדמיקים של מד"א לקבוע את מותה של האישה כבר בשטח. שני הנפגעים הנוספים פונו להמשך טיפול בבתי החולים. צוות של אגף התנועה במשטרה ממשיך לגבות עדויות ולחקור את נסיבות התאונה הקטלנית.

"עוברי אורח סיפרו לנו כי הרכב פגע בשני הולכי הרגל, אשה נהרגה במקום כתוצאה מעוצמת הפגיעה, קשיש שנפגע אף הוא נפצע קשה", סיפר איציק שיפמן, חובש איחוד הצלה שהיה בזירה. "נהג הרכב שנבלם בגדר טופל אף הוא במצב קל".

עוד בוואלה! חדשות:
ארה"ב מאשימה 5 קצינים סינים במתקפת סייבר חמורה
אין אש בלי עשן: מי שיאנית הזיהום של ל"ג בעומר?
שנה אחרי: לניצולים מהטבח בבנק "נהרסו החיים"

לפניות לכתב אבי אשכנזי: Aviash123@walla.co.il

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
תאונת הדרכים בחולון. דרור עינב
אנשי כבאות והצלה בזירת התאונה. חולון, היום/דרור עינב

בתאונה אחרת שאירעה הערב נפצע הולך רגל בן 10 באורח קשה מפגיעת כלי רכב ברחוב שפירא באשקלון. אנשי מגן דוד אדום טיפלו בילד ופינו אותו לבית החולים ברזילי בעיר, כשהוא סובל מפגיעה רב מערכתית.

במקביל, נפצע רוכב אופניים בן 25 באורח בינוני-קשה מפגיעת כלי רכב ברחוב אהרונסון בחדרה. הפצוע פונה על ידי אנשי מגן דוד אדום לבית החולים הלל יפה בעיר. המשטרה חוקרת את נסיבות האירוע.

תאונת הדרכים בחולון. דרור עינב
ההרוגה בזירת התאונה בחולון, היום/דרור עינב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully