וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח במצרים: מזל"ט נפל, "אולי ישראלי"

17.5.2014 / 19:36

כלי תקשורת במצרים דיווחו כי המזל"ט, באורך 4 מטרים, נשא מצלמות והיה עליו כיתוב בעברית. צבא מצרים הכחיש הדיווחים: מזל"ט מצרי נחת נחיתת חירום בשל תקלה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
המזל"ט שעל פי דיווחים במצרים נפל ליד איסמעיליה/מערכת וואלה!, צילום מסך

כלי תקשורת במצרים דיווחו הערב (שבת) כי מטוס זעיר ללא טייס נפל באזור ג'לבאנה באל-קנטרה שבמזרח מצרים. על פי דיווחים מצריים שאמינותם מוטלת בספק, ייתכן שמדובר במזל"ט ישראלי, אולם מקורות ביטחוניים במחוז איסמעיליה הכחישו זאת, והבהירו כי מדובר במזל"ט של צבא מצרים. גורמים במערכת הביטחון בישראל מסרו כי האירוע לא מוכר.

עוד בוואלה! חדשות:
סיקרתי הפגנות, פגשתי חמושים בעזה. דבר כזה עוד לא קרה לי
רקטת העתיד של צה"ל: "כוח אש לטווח דמיוני"
שריפה ליד חוף בכינרת; מתרחצים ותושבים פונו


בדיווחים שפורסמו באתרי חדשות במצרים, מדובר במטוס זעיר באורך ארבעה מטרים שמותקנות עליו מצלמות מעקב. כמו כן דווח בכלי תקשורת שאמינותם מוטלת בספק כי על גבי המטוס ישנו כיתוב בשפה העברית.

ההנהגה של מנהלת הביטחון באיסמעיליה שלחה כוחות לאזור הנפילה של המזל"ט ואילו המקורות הביטחוניים במצרים מסרו כי מטוס ללא טייס של צבא מצרים נפל במדבר אל-קנטרה, מזרחית לאזור ג'לבאנה. דובר מטעם צבא מצרים, אחמד עלי, הכחיש בעמוד הפייסבוק שלו את הידיעות על כך שכוחות הביטחון במצרים הפילו מטוס ריגול באל-קנטרה שבאיסמעיליה. הדובר אמר כי מדובר במטוס ללא טייס של צבא מצרים שנאלץ לנחות נחיתת חירום בעקבות תקלה.

מומחה תעופה ישראל אמר לוואלה! חדשות כי לא מדובר במזל"ט ישראלי, כי אם בכלי טיס לא מאויש של איראן, שמקורו בדרום אפריקה. ככל הנראה המזל"ט מופעל גם באזור סודאן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully