וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שריפה ליד חוף בכינרת; מתרחצים ותושבים פונו

17.5.2014 / 16:53

שמונה צוותי כיבוי בסיוע ארבעה מטוסים הצליחו להשתלט על האש ולמנוע ממנה להתפשט אל קיבוץ האון. נזק נגרם לעצים בקיבוץ. לא דווח על נפגעים

שריפה בקיבוץ האון בכינרת 17.5.14. דוברות שירותי כבאות מחוז צפון, מערכת וואלה! NEWS
צוותי כיבוי ומטוסים מנסים להשתלט על האש. השריפה ליד הכינרת/מערכת וואלה! NEWS, דוברות שירותי כבאות מחוז צפון

שמונה צוותי כיבוי בסיוע ארבעה מטוסים פועלים לכיבוי שריפה שפרצה בשעות הצהריים (שבת) באזור קיבוץ האון, סמוך לימת הכינרת. מכבי האש מנסים להשתלט על האש שהתפשטה לכיוון הקיבוץ. עד כה לא דווח על נפגעים, אך מתרחצים בחוף האון וכן בחופים סמוכים פונו מהאזור. בעקבות השריפה חמישה בתים בחלקו הדרומי של קיבוץ האון פונו בשל הקירבה לאש.

עוד בוואלה! חדשות:
סיקרתי הפגנות, פגשתי חמושים בעזה. דבר כזה עוד לא קרה לי
"נתניהו המציא שדרשנו סגן שר כדי להדיח את דנון"
הלאומן ההודי חוגג ניצחון: המוסלמים צריכים לחשוש?

בשל השריפה המשטרה חסמה לתנועת כלי רכב בשני הכיוונים את כביש מספר 92, בקטע שבין צומת צמח בדרום הכינרת לבין צומת יהודיה שבצפונה שנפתח לתנועה לאחר שכמה שעות. בעקבות השריפה נגרם נזק לכמה עצי אקליפטוס ודקלים בקיבוץ. כמו כן, הורגשה הפסקת חשמל בכמה בתים בקיבוץ, כנראה בעקבות השריפה.

שריפה בקיבוץ האון בכינרת 17.5.14. דוברות שירותי כבאות מחוז צפון, מערכת וואלה! NEWS
שריפה בקיבוץ האון בכינרת 17.5.14/מערכת וואלה! NEWS, דוברות שירותי כבאות מחוז צפון

החום השורר בימים אלה ברחבי ישראל גרם בשבוע החולף לכמה שריפות בשטחים פתוחים. ביום שני פרצה שריפה באזור מטווח הירי של בסיס צה"ל באליקים, סמוך ליישובי חוף הכרמל. חמישה צוותי כיבוי שהוזעקו למקום החלו בפעולות כיבוי והצליחו להשתלט על האש. שני מטוסים הוזנקו כדי לסייע למכבי האש בעבודתם.

כמה ימים קודם לכן פרצה שריפה במפעל לציפוי מתכת באזור התעשייה בשלומי שבגליל המערבי. 14 צוותי כיבוי הוזעקו למקום והשתלטו על הלהבות. בשל חשש להתפשטות של חומרים מסוכנים בוצעו במקום פעולות לניטור רעלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully