וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניצל בנס: שני בכירי משטרה מנעו בגופם רצח ביפו

15.5.2014 / 0:21

שני הקצינים, בדרגת סגן-ניצב, הבחינו כשהיו בדרכם לתחנה בשני אחים דוקרים אדם אחר לאחר שהעליב את אחותם. השוטרים שלפו אקדחים, הסתערו על השניים והצילו את חייו של המותקף

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
השוטרים שלפו את אקדחיהם ומנעו רצח/מערכת וואלה!, צילום מסך

שני קציני משטרה בכירים של היחידה המרכזית (ימ"ר) בתל אביב מנעו במהלך אתמול (רביעי) בלילה רצח - לגמרי במקרה. הקצינים, סגן-ניצב עמי שרייבר, ראש מפלג הבילוש ביחידה, וסגן-ניצב יגאל דיין, ראש מפלג הסמים, היו בדרכם למטה היחידה ביפו. לפתע, בעת שהיו באזור כיכר השעון, הבחינו לפתע בהתקהלות שנראתה להם חשודה. לאחר שהתקרבו לקהל האנשים, הבחינו בשני גברים הדוקרים אדם אחר. הקצינים שלפו את אקדחיהם, ומנעו פגיעה נוספת באיש, שהיה שרוע על הרצפה לאחר שנדקר שלוש פעמים.

שני החשודים במעשה, אחים בני 40 ו-43 תושבי יפו המוכרים למשטרה, נעצרו ונחקרו בחשד לניסיון רצח ותקיפה חמורה. הנדקר, אוסמא זיתונא, בעל חברת השמירה "מוקד יפו", פונה לבית החולים איכילוב שבתל אביב כשמצבו מוגדר בינוני עד קשה. על פי החשד, שני האחים ביצעו את המעשה לאחר שנודע להם כי זיתונא העליב את אחותם.

מחקירה ראשונית על כי זיתונא שהה בבית קפה יחד עם אחיו, ובשלב מסוים הגיעו שני האחים וביקשו ממנו לצאת משם. לאחר מכן, הם היכו אותו, שלפו סכינים ודקרו אותו לעיני העוברים ושבים. במשטרה טוענים כי רק הגעתם המקרית של הקצינים למקום והנחישות שהפגינו כששלפו את אקדחיהם והשתלטו על התוקפים מנעה את רציחתו של זיתונא. בימים הקרובים יובאו שני החשודים לבית המשפט, שם תבקש המשטרה להורות על הארכת מעצרם.

עוד בוואלה! חדשות:
בג”ץ: הפצ”ר התנהל באופן לא תקין, בלשון המעטה
בן ה-19 שריגש מיליונים ברחבי העולם נכנע לסרטן
מזל טהור: פיצוץ בצנרת חשף ציורי קיר עתיקים

לפניות לכתב אבי אשכנזי: Aviash123@walla.co.il

(עדכון ראשון: 20:58)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully