וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראש עיריית יבנה תובע אתר שטען כי אינו כשיר לתפקידו

13.5.2014 / 23:32

צבי גוב-ארי דורש באמצעות בא כוחו מאה אלף שקלים מהאתר "יבנה שלי" ומעיתונאית ששלחה כתבה שעסקה בבריאותו לחברי המועצה כדי לקבל תגובה. "רצף של אי דיוקים"

צבי גוב ארי ראש עיריית יבנה. מתוך עמוד הפייסבוק צבי גוב ארי, אתר רשמי
דורש מאה אלף שקלים מהמקומון. ראש עיריית יבנה, צבי גוב-ארי/אתר רשמי, מתוך עמוד הפייסבוק צבי גוב ארי

דואר אלקטרוני שנשלח לאחרונה לחברי מועצת יבנה מכלי תקשורת מקומי מסעיר את המערכת הפוליטית בעיר. במייל, שנשלח מעיתונאית העובדת באתר "יבנה שלי", נרמז כי ראש העיר, צבי גוב-ארי, לקה בדלקת ריאות ששיבשה את עבודתו. אתמול (שני) הגיש בתגובה גוב-ארי תביעת לשון הרע ופגיעה בפרטיות בסכום של מאה אלף שקלים לבית משפט השלום ברחובות נגד העיתונאית והאתר.

"בימים הקרובים תעלה באתר כתבה על מצב בריאותו של ראש העירייה. אבקש את תגובתך בהתאם", נכתב במייל שנשלח לכלל חברי המליאה. למייל צורפה טיוטת הכתבה, שהוגדרה על ידי ראש העיר באמצעות בא כוחו, עו"ד עדי כרמלי, כ"רצף של אי דיוקים". זאת, בין היתר עקב משפטים כמו: "לאחרונה בלטו היעדרותו של ראש העיר מאירועים רבים בעיר", שהופיעו בה.

עוד בוואלה! חדשות:
לפיד נגד נתניהו: ”אין מקום לדחות את הבחירות לנשיאות”
מחאת הפלפלים מתפשטת: ”שוחטים את הלקוחות”
ממשיך להתפשט: עוד 5 מתו ממרס בערב הסעודית

בהמשך כתב התביעה מתלונן ראש העיר על כך שהעיתונאית
כתבה כי הגיע לטקס שהתקיים בעירייה לאחר ששב מאשפוז עקב דלקת ריאות, ובהמשך אף מתייחסת ישירות למצב בריאותו. "האם יכריז נבצרות, האם ימשיך 'בחצי כוח' ויסמיך את סגניו? האם נדע מערכת בחירות חוזרת בקרוב? איך העיר שלנו יבנה הולכת להיות מנוהלת עכשיו?", נכתב בהמשך טיוטת הכתבה, שכעת ספק אם תתפרסם.

לדברי עו"ד כרמלי, מרשו "משרת נאמנה את תושבי יבנה כבר יותר משני עשורים. חוק הגנת הפרטיות קובע כי פרסומים כגון הפרסום דנן הם אסורים ויש בהם פגיעה במרשי". כרמלי הוסיף: "שירות ציבורי אינו הרשאה אוטומטית לפגוע בצנעת חייו של אדם ובפרטיותו".

מהאתר "יבנה שלי" לא נמסרה תגובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully