וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישה נהרגה בהתנגשות עם רכבה במעקה בטיחות בדרום

12.5.2014 / 5:33

חובשים ופראמדיקים של מד"א הגיעו לזירת האירוע על כביש 42, בקטע שבין מחלף אשדוד לגן הדרום, ונאלצו לקבוע את מותה של האישה. המשטרה חוקרת את נסיבות האירוע

שני הולכי רגל נהרגו בתאונת דרכים סמוך למחלף יבנה. יותם רונן
זירת התאונה סמוך ליבנה בסוף השבוע/יותם רונן

אישה נהרגה לפנות בוקר (שני) בהתנגשות עם כלי רכבה במעקה בטיחות בכביש 42 בקטע שבין מחלף אשדוד לכיוון מושב גן הדרום. מחקירה ראשונית של נסיבות האירוע, עלה כי לאחר ההתנגשות התלקחה מכוניתה של האישה, והיא נהרגה במקום. חובשים ופראמדיקים של מגן דוד אדום הגיעו לזירת האירוע וקבעו את מותה. נסיבות האירוע טרם התבררו במלואן, ונחקרות על ידי המשטרה.

בליל יום שישי האחרון נהרגו מזל סופר, בת 42 מקריית גת, וניסים סעדיה, בן 60 מיבנה, מפגיעת מכונית סמוך למחלף יבנה, על כביש 4 לכיוון דרום. השניים נהרגו לאחר שסופר עצרה את כלי רכבה בצד הדרך בשל תקלה ויצאה ממנו כדי להזעיק עזרה. ניסים, שהבחין בה, עצר את המונית שלו כדי לסייע לה, אך למרבה הצער מכונית פרטית שהגיעה במהירות פגעה בשניהם.

חובשים ופראמדיקים של מגן דוד אדום שהגיעו למקום התאונה קבעו את מותם של השניים במקום לאחר ניסיונות החייאה. שני גברים שנסעו בכלי הרכב הפוגע, בשנות ה-40 לחייהם, נפצעו באורח בינוני-קשה ופונו עם פגיעות חזה, בטן וגפיים לבית החולים קפלן ברחובות, כשהם בהכרה מלאה.

עוד בוואלה! חדשות:
חשד: סא"ל במיל' "עקץ" קצינים ב-5 מיליון שקלים
נוסעים באוטובוסים של "קווים"? היום לא תצטרכו לשלם
בשורה לאמהות החד-הוריות: יוגדל הסיוע מהמדינה

לפניות לכתב יניר יגנה: Yanirya1234@walla.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully