וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נוסעים באוטובוסים של "קווים"? היום לא תצטרכו לשלם

12.5.2014 / 0:36

עובדי חברת התחבורה הציבורית ישביתו במהלך היום את פעולת הקופות באוטובוסים במחאה על שכרם - והנוסעים יוכלו ליהנות מנסיעה בחינם. הנהגים: "נחושים לשפר את תנאי עבודתנו"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
החברה הסכימה לשקול תוספת לשכר השעתי של הנהגים/מערכת וואלה!, צילום מסך

זוכים מן ההפקר: נהגי חברת "קווים" ישביתו היום (שני) את פעולת הקופות באוטובוסים במחאה על שכרם - מה שיאפשר לנוסעים ליהנות מנסיעה ללא תשלום לאורך כל היום.

בשבוע שעבר הכריזו העובדים כי ישביתו את פעולת הקופות ללא הגבלת זמן. עם זאת, בישיבה שקיימו אתמול ההנהלה והעובדים, הודיעה ההנהלה כי תהיה מוכנה להביא בחשבון, במסגרת משא ומתן להסכם קיבוצי, תוספת לשכר השעתי של הנהגים. בעקבות ההודעה החליטו הנהגים להגביל את המחאה ליום אחד בלבד.

עוד חדשות מהארץ:
האופוזיציה נגד לפיד: "העדפת יוצאי צבא - אנטישמיות"
דחיית הבחירות לנשיאות: בנט לא פוסל את יוזמת נתניהו
מאות הפגינו נגד "תג מחיר": "ייגמר ברצח"

"אנו סמוכים ובטוחים שההנהלה תשכיל להתקדם בדרישות הממשיות של העובדים", נמסר מוועד עובדי החברה. "עובדי 'קווים' נחושים לשפר את תנאי עבודתם ולא יהססו לשוב לצעדים ארגוניים. אנחנו כעובדים לא נוהגים לשבור את הכלים, וניתן כל הזדמנות למשא ומתן. עם זאת, איננו יכולים לקבל איומים מופרכים שהשמיעה ההנהלה על חשיפת הנוסעים והעובדים לתביעות אישיות".

בחוות דעת שהפנה המערך המשפטי של כוח לעובדים לעובדי החברה לקראת השביתה נאמר: "השתתפות הנהגים בעיצומים בהם ממשיכים הנהגים לשרת את ציבור הנוסעים ולהפעיל את כל הקווים כרגיל, ורק נמנעים מלפתוח את קופות התשלום, הינה צעד ארגוני לגיטימי במסגרת זכות השביתה. מטרתו היא להפעיל לחץ מידתי על החברה מבלי לפגוע בציבור המשתמשים בתחבורה הציבורית".

לפניות לכתבת דנה ירקצי: danayark@walla.co.il

(עדכון ראשון: 23:10)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully