וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בית זוועות" בחולון? "האישה לא נראתה מסכנה"

11.5.2014 / 19:50

בן 27 אמנם נעצר בחשד לאונס אשתו וכליאתה יחד עם שתי בנותיהם בדירה במשך שנה - אולם השכנים בבניין מציירים תמונה אחרת. "היא הסתובבה הרבה פעמים בשכונה ולא הביעה מצוקה"

צילום: טל אנגלנדר, יוסי ציפקיס עריכה: מתן חדד

אחרי חשיפת המקרה במסגרתו גבר אנס לכאורה את אשתו ההרה, וכלא אותה יחד עם שתי בנותיהם הקטנות בדירתם בחולון - אמרו היום (ראשון) שכנים ותושבים בשכונה לוואלה! חדשות כי לא נראה ש"האישה הייתה מסכנה".

עוד חדשות מהארץ:
העדפה משמעותית ליוצאי צבא ברכישת דירה ראשונה
הרופאים דחו את תכנית ההבראה: "לא נציל את הדסה בכל מחיר"
בשל שיטפון: עשרות נתקעו במערה ליד ים המלח וחולצו

שכנים שונים בבניין הציגו גרסה שונה מזו של המשטרה, לפיה הבעל בן ה-27 החזיק את האישה והילדות בניגוד לרצונן במשך כשנה. בעל המכולת השכונתית סיפר כי האישה הייתה נוהגת להגיע למכולת, ואף נראתה בשכונה עם ילדיה. "אני לא מאמין שהוא כלא אותה", אמר, "היא הייתה מסתובבת בשכונה לבד או עם הילדים הרבה פעמים". לדבריו, "אם היא הייתה רוצה לברוח היא הייתה בורחת". בעל המכולת סתר גם את הטענה לפיה אחת השכנות היא זו שנחשפה למקרה הקשה והזעיקה את המשטרה.

אחרי מעצר הגבר, סיפרה האישה שהיא ובנותיה עברו התעללות חמורה, טענה כי רק פעם בחודש נהג הבעל לקנות מצרכים בסיסיים לבית, וציינה שבמשך ימים שלמים היא ובנותיה נותרו רעבות. בכל יום, כשיצא הבעל מהדירה, הוא וידא, לדבריה, כי דלת החדר והכניסה של הבית נעולים. כששב מהעבודה, הוא אפשר את פתיחת החדרון והתיר לבנות המשפחה להסתובב בדירה בלבד.

"מעולם לא שמענו רעש או צעקות"

אלא שלעומת עדות זאת, סיפר עודד כץ, שכן בבניין, כי אין זה נכון שהאישה הייתה יוצאת רק בליווי בעלה. "הייתי רואה אותה הרבה בחדר המדרגות, אותה ואת הבנות, היא לא הייתה נראית כמי שנמצאת במצוקה עם סימני אלימות או מכות. הבניין הזה לא מאפשר כליאת אנשים לתקופה ארוכת טווח. אם מישהו יצעק פה מתוך הבית כל השכנים בבניין ישמעו אותו ומיד יזמינו לו משטרה", אמר כץ והוסיף: " הם גרים בדירה שמעלינו, מעולם לא שמענו רעש או צעקות מהדירה שלהם".

השכן טען שהאישה היא אזרחית אוזבקיסטן אשר לא הייתה לה אשרת שהייה. "היא הייתה תלויה בו. אולי הוא איים עליה בזה, אבל לכלוא משפחה כאן? זה לא הגיוני".

שכנה אחרת הוסיפה: "אנחנו לא חשדנו אף פעם בכלום, ראינו אותה והיא לא הייתה נראית מסכנה. רק אחרי שכל הכתבים והמשטרה הגיעו הבנו מה קרה. הוא עכשיו עצור והיא נמצאת במעון לנשים מוכות".

לפניות לכתבת דנה ירקצי: danayark@walla.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully