וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשל שיטפון: עשרות נתקעו במערה ליד ים המלח וחולצו

11.5.2014 / 16:33

60 המטיילים נתקעו בוואדי קלט עקב גשמי הפתע שפקדו את האזור. ביניהם היו עשרות תלמידים, כמה תיירים וכן משפחה בת 5 נפשות. מטייל אחד נפצע קל מאוד. בנחל דרגה נתקעו שניים

יחידת חילוץ משטרת מחוז ש"י

כ-60 מטיילים שנתקעו אחר הצהריים (ראשון) במערה בוואדי קלט שבצפון ים המלח בעקבות גשמי הפתע שפקדו את האזור חולצו הערב והם בריאים ושלמים. תחילה הוזעקה למקום יחידת החילוץ מגילות, וזו איתרה כ-20 תלמידים בני 14 וכן שלושה תיירים וחילצה אותם. אחד המטיילים נפצע באורח קל מאוד, והוא קיבל טיפול רפואי במקום. גם יחידות החילוץ עין גדי, עציון ושומרון באו למקום, והן פעלו לחילוצם של 40 מטיילים נוספים שהיו גם הם במערה. בשטח הייתה גם משפחה בת חמש נפשות. לא נשקפה סכנה לחייהם. מסוק משטרתי חג ממעל לוודא שאין עוד מטיילים שנלכדו בסביבה. הנחל זורם בעוצמה רבה, ובשעות הקרובות ייתכן שהגשם יימשך.

במקביל, שני מטיילים אחרים נתקעו בנחל דרגה שבמדבר יהודה, גם כן בשל שיטפון שבמקום. השניים עומדים על גדה במקום גבוה ולא נשקפת סכנה לחייהם. אנשי חילוץ בדרכם למקום.

חילוץ בוואדי קלט, צפון ים המלח. מאי 2014. אריק אבולוף, יחלצ מגילות משטרת ש?י,
חילוץ המטיילים בוואדי קלט, היום/אריק אבולוף, יחלצ מגילות משטרת ש?י

עוד בוואלה! חדשות:
פעילי "תג מחיר" הם באמת "ניאו נאצים עבריים"?
נתניהו תמך, הממשלה אישרה החוק שימנע שחרור מחבלים
צריך יותר ממשאל עם מפוברק כדי להכריז על עצמאות

ביום חמישי, לאחר כמה שעות של גשמים עזים, נתקעו כ-200 תלמידים והורים מבית ספר בחדרה בחניון מצדה הסמוך עקב שיטפונות שפקדו את האזור וחסמו את הגישה. לאחר שעות ארוכות העבירו כוחות מיחידת החילוץ ערד את ההורים והילדים לכפר הנוקדים.

התלמידים, משכבת ו' בבית הספר, יצאו לטיול בני ובנות מצווה, שכלל לינת לילה באוהלים בחניון מצדה. לטענתם, חדר המצב של משרד החינוך אישר לבית הספר ללון במקום על אף מזג האוויר הסוער שהיה חזוי. הקבוצה אמורה הייתה לחזור לחדרה כבר בצהריים, אולם נותרה במקום שעות ארוכות אחר כך.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
שיטפון באחד מנחלי מדבר יהודה. נח שלמה, תמונות גולשים
שיטפון במדבר יהודה, בסוף השבוע/תמונות גולשים, נח שלמה

אם שבנה יצא לטיול ובעלה שימש בו הורה מלווה סיפרה לוואלה! חדשות: "למרות כל ההתראות שפורסמו בתקשורת, נכון לעכשיו הם תקועים בחניון מצדה, שלוש כיתות של ילדים והורים. למרות מיליון הבטחות בנושא, הם לא קיבלו שום אספקה. יש להם קצת חטיפים שנשארו להם מאתמול". האם הגדירה את המצב "ביזיון מושלם", והוסיפה: "אין עדיין כל צפי ליציאתם, הם כנראה יהיו תקועים שם גם הלילה. זה מחדל נוראי. הילדים שם מודאגים מאוד, וגם אנחנו ההורים בבית דואגים מאוד". במחוז הדרום של המשטרה פועלים בניסיון להגיע אל הקבוצה, בסיוע יחידת חילוץ.

אם אחרת סיפרה: "הבנתי שיש להם מעט מים. האמת היא שאין לנו שום תקשורת איתם כי אין להם כבר סוללה. לא דיברנו איתם במהלך כל הלילה, אני יודעת שהם ישנו במאהל. אנחנו לא יודעים מי נתן את האישור הסופי שאפשר להם לצאת. אז הם אמרו לנו שיהיה בסדר ובלילה כבר היו הפסקות חשמל והיו רגעים שהיה שם חושך, במאהל עצמו, והשיטפונות התחילו לפנות בוקר".

לפניות לכתב שבתי בנדט: sben72@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully