וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: כלא את אשתו ושתי בנותיו הקטנות במשך שנה

9.5.2014 / 10:41

החשוד, בן 27, נעצר לאחר שאשתו ההרה הצליחה להימלט מהדירה בחולון שבה הוחזקו היא ובנותיה. על פי החשד, הוא נהג לאנוס אותה ולהתעלל בילדות, בנות שנתיים ו-4. מעצרו הוארך עד יום שלישי

צילום: טל אנגלנדר עריכה: מתן חדד

תושב חולון נעצר הלילה (שישי) בחשד שכלא במשך כשנה את רעייתו ההרה ושתי בנותיו הקטנות, בנות שנתיים וארבע, בחדר קטן בדירתם בעיר. על פי החשד, הוא נהג לאנוס את האישה, הנמצאת בחודש הרביעי להריונה, מדי יום באלימות קשה, ולהתעלל בבנות. מעצרו התאפשר לאחר שהאישה הצליחה להימלט אתמול מהדירה והזעיקה את המשטרה. בית משפט השלום בתל אביב האריך הבוקר את מעצרו עד יום שלישי.

אילוסטרציית נערה. ShutterStock
על פי החשד, האיש נהג לאנוס את האישה באלימות קשה/ShutterStock

עוד חדשות מהארץ:
עצר לעזור לנהגת במצוקה - ונדרס למוות יחד איתה
הבוקר שאחרי: מנסים למצוא פתרונות לטיסות שבוטלו
לקראת פתרון? יש הסכמה בין המדינה ל"נשות הדסה"

החשוד, יליד ישראל בן 27, שהה במשך כמה שנים באוזבקיסטן. לפני למעלה משנה הוא שב לישראל יחד עם אשתו ושתי הבנות. מחקירה ראשונית של משטרת מרחב איילון עולה כי בני הזוג התגוררו בדירה קטנה במרכז חולון. על פי החשד, הבעל נקט מן היום הראשון לשהיית בני המשפחה בארץ אלימות והתעללות חריגה כלפי בני משפחתו. מדי יום, כך חושדים במשטרה, הוא נהג לכלוא את האם והבנות בחדרון, ואסר עליהן לצאת מהחדר בשעות היום.

האישה סיפרה לשוטרים כי רק פעם בחודש נהג בעלה לקנות מצרכים בסיסיים לבית, וכי במשך ימים שלמים היא ובנותיה נותרו רעבות. בכל יום, כשיצא הבעל מהדירה, הוא וידא, לדבריה, כי דלת החדר והכניסה של הבית נעולות. כששב מהעבודה, הוא אפשר את פתיחת החדרון והתיר לבנות המשפחה להסתובב בדירה בלבד.

אתמול, כשיצא למקום עבודתו, הוא שכח לנעול את החדרון. האישה הצליחה להימלט מהדירה עם שתי הילדות ופנתה לבית השכנה. היא סיפרה לה על ההתעללות, ולאחר חקירה ראשונית הועברה האישה על ידי השוטרים לבית מחסה של משרד הרווחה. כמה שעות אחר כן, כששב הבעל הביתה והבחין שהשלוש אינן, הוא התקשר למשטרה. בחקירתו הכחיש את המיוחס לו.

לפניות לכתב אבי אשכנזי: Aviash123@walla.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully