וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היעלמות הילדה מדלן: הבלשים יחפרו באתר הנופש

הרשויות בפורטוגל אישרו לצוותי המשטרה הבריטית החוקרים את היעלמותה של מדלן מק'קאן לבצע חיפושים חדשים אחר ראיות באזור דירת הנופש. "מידע חדש יפורסם בשבועות הקרובים"

צילום: רויטרס, עריכה: יאיר דניאל, קריינות: אביב אברמוביץ'

הצוותים במשטרה הבריטית החוקרים את היעלמותה של הילדה מדלן מק'קאן מדירת הנופש של משפחתה בפורטוגל בשנת 2007 אישרו אמש (שלישי) כי יחלו בחפירות במקום, בחיפוש אחר ראיות חדשות בתיק המסתורי. זאת על רקע דיווחים על כך שהרשויות בפורטוגל הסכימו למבצע באתר הנופש פראיה דה לוז.

דובר מטעם המשטרה ביקש מכלי תקשורת בבריטניה "לחשוב היטב" על מה שהם מפרסמים בנושא, והבהיר כי לא ניתן לספק פרטים נוספים על החקירה בשלב זה. להערכתו, מידע חדש יפורסם "בשבועות הקרובים".

עוד כותרות מהעולם בוואלה! חדשות:
בית המשפט בתאילנד: ראשת הממשלה תודח מתפקידה
עוף, דגים ובלי ילדים: הסוד של הגבר המבוגר בעולם
תיעוד: פיצוץ אדיר בבסיס צבא אסד הרג 40 חיילים

הילדה הנעדרת מדלן מק'קאן (משמאל), לצד הדמיה ממוחשבת שלה כיום, בגיל תשע, שפרסמה משטרת בריטניה, אפריל 2012. משטרת בריטניה, ספק 500
"נרצה לדעת אפילו אם מדובר במקרה הגרוע ביותר". מדלן/ספק 500, משטרת בריטניה

הבלשים הבריטים העובדים על תיק החקירה הגישו בקשה לבצע חיפושים וחפירות בכמה אתרים, אולם הרשויות בפורטוגל היו "איטיות ובירוקרטיות יותר" מכפי שהבריטים ציפו.

בחודש ינואר, דווח בכלי תקשורת בבריטניה כי משטרת לונדון שיגרה לפורטוגל צוות חקירה. החקירה הרשמית בפורטוגל נסגרה בשנת 2008, אולם נפתחה מחדש על ידי הצוותים בבריטניה. שלושה גברים זוהו כחשודים העיקריים בפרשה. לפי הדיווחים, מדובר בכנופיית פורצים שפעלה באתר הנופש, והחשד הוא שהם חטפו את הילדה, שהתעוררה בזמן שפרצו לבית הוריה. בסוף השנה שעברה, פורסם קלסתרון של אדם החשוד כמעורב בחטיפה, אולם טרם בוצעו מעצרים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

צוותי החקירה ביקשו אישור לבצע חיפושים בדירותיהם של שלושת החשודים המרכזיים, אך בקשה זו נדחתה על ידי הרשויות בפורטוגל.

פריצת הדרך בחקירת המקרה מגיעה לאחר שביום שבת צוינו בדיוק שבע שנים להיעלמותה של הילדה. בראיון לרשת "סקיי" סיפר אביה של מדלן, ג'רי, כי הוא רוצה לדעת מה עלה בגורל בתו, "אפילו אם מדובר במקרה בגרוע ביותר שניתן לדמיין".

הוא הוסיף והודה למשטרה על עבודתה, ובירך על השלב "האקטיבי מאוד" אליו עברו החוקרים. "כפי הנראה, יש ראיות חדשות", אמר, "אנחנו הולכים להמשיך ולקוות שנזכה לסוף שמח". קייט, אמה של הילדה, סיפרה כי היא חוזרת לאתר הנופש פעם או פעמיים בכל שנה, כדי "ללכת באותם הרחובות" ו"לחפש תשובות" להיעלמות בתה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully