וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוניקה לווינסקי שוברת שתיקה: "אני מתחרטת"

16 שנים לאחר שנחשף הרומן, שכמעט הביא להדחת הנשיא ביל קלינטון, מספרת מוניקה לווינסקי על החשיפה ועל השנים שעברו מאז: "זה הזמן לשרוף את הכובע ולקבור את השמלה הכחולה"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"זה הזמן לקבור את השמלה הכחולה". מוניקה לווינסקי על שער המגזין "ואניטי פייר"/מערכת וואלה!, צילום מסך

16 שנים לאחר חשיפת הרומן בינה לבין נשיא ארצות הברית דאז, ביל קלינטון, מוניקה לווינסקי שוברת שתיקה: בדברים שכתבה למגזין האמריקני "ואניטי פייר", שפורסמו אמש (שלישי), מספרת לווינסקי על החשיפה ועל השנים שעברו מאז. "זה הזמן לשרוף את הכובע ולקבור את השמלה הכחולה", היא כותבת. "אני, בעצמי, מתחרטת עמוקות על מה שקרה ביני לבין הנשיא קלינטון".

זוהי הפעם הראשונה שבה לווינסקי, היום בת 40, מדברת מזה עשר שנים. "בחוגים מסוימים חשבו שהקלינטונים בטח שילמו לי, אחרת למה שאבחר לשתוק?", היא טוענת. "אני יכולה להבטיח לכם ששום דבר לא יכול להיות רחוק יותר מהאמת".

עוד בעולם:
בוקו חראם הניגרי: "התלמידות בידינו, נמכור אותן"
הסכם הפיוס הפלסטיני: אבו מאזן נפגש עם חאלד משעל
שנה וחצי אחרי האסון: מצאו במקרה את הכלב שברח

ביל והילרי קלינטון, תמונת ארכיון. AP
"קראתי שהיא סלחה לו". הילרי וביל קלינטון/AP

לווינסקי מסבירה מדוע החליטה לשבור שתיקה. לדבריה, הגיע הזמן להפסיק "ללכת על קצות האצבעות סביב העבר – וסביב העתיד של אנשים אחרים. אני נחושה שלסיפור שלי יהיה סוף אחר. החלטתי, סוף כל סוף, להוציא את ראשי מעל למעקה כדי שאוכל לקחת בחזרה את הנרטיב שלי ולתת כוונה לעבר שלי".

היא מבהירה כי הרומן בינה לבין קלינטון היה בהסכמה ומגלה שלאחר חשיפת הפרשה, סבלה מהשפלה ציבורית ששינתה את חייה. "בטח, הבוס שלי ניצל אותי, אבל תמיד אדבוק בנקודה זו: אלה היו יחסים בהסכמה", היא מדגישה. לדבריה, לאחר החשיפה, היא דחתה הצעות שהיו עשויות להניב לה יותר מעשרה מיליון דולרים "כי הן לא הרגישו כדבר הנכון לעשות".

מוניקה מתייחסת גם לדיווחים מחודש פברואר האחרון, שלפיהם רעייתו של ביל, הילרי קלינטון, כינתה אותה בשנות ה-90' "לוני טון (דמות מצוירת) נרקסיסטית" במהלך התכתבות עם חברתה הטובה דיאן בלייר. "המחשבה הראשונה שלי הייתה 'אם זה הדבר הגרוע ביותר שהיא אמרה, אני ברת מזל", היא מתלוצצת. "קראתי שהגברת קלינטון, בין השאר, לכאורה האשימה את עצמה בפני בלייר על הרומן של בעלה, וסלחה לו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully