וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שנה וחצי אחרי האסון: מצאו במקרה את הכלב שברח

4.5.2014 / 12:07

בני משפחה מניו ג'רזי כבר חשבו שלעולם לא יראו עוד את הכלב "רקלס", שנמלט מהבית בהוריקן סנדי ב-2012. כשהלכו לאמץ כלב חדש בבית המחסה, המתין להם הפיטבול המוכר והאהוב

כלב שאבד בסופת ההוריקן סאנדי אותר במקלט אחרי שנה וחצי – מאי 2014. יוטיוב, צילום מסך
בני המשפחה עם הכלב "רקלס" אחרי האיחוד/צילום מסך, יוטיוב

בני משפחה מניו ג'רזי, שאיבדו את כלבם האהוב בסופת ההוריקן "סנדי", הלכו לאחרונה לאמץ כלב חדש – והופתעו לגלות את חיית המחמד המוכרת בבית מחסה לחיות. משפחת ג'יימס מהעיר קינסבורג חיפשו את כלב הפיטבול "רקלס" במשך חודשים. הוא ברח בבהלה מהבית בימי הסערה העזה באוקטובר 2012, ובחלוף הזמן בני המשפחה איבדו תקווה למצוא אותו.

האב, ג'יימס, סיפר כי מפעם לפעם נהג להתקשר לבתי המחסה באזור, בתקווה לשמוע כי הכלב אותר בשלום. "תמיד שמרנו על תקווה, אך הגענו בסוף למסקנה כי הגיע הזמן להמשיך הלאה".

בסוף השבוע הלכו בני המשפחה למקלט לחיות כדי לאמץ כלב חדש. כבר כשניגשו לכלוב הראשון, נתקלו בפנים מוכרים. "הוא היה גדול יותר ממה שזכרתי", העיד ג'יימס. "כנראה שהאכילו אותו טוב. כשהוא התקרב לרגליים של אשתי, ידעתי שזה הוא. לא האמנתי שזה קורה, אבל ידעתי: הכלב הזה נועד להיות עם המשפחה שלנו".

בני המשפחה הציגו לצוות המקלט תמונות המוכיחות כי הכלב היה בבעלותם, וקיבלו אותו בחזרה. הם מתגוררים במקלט זמני עד שביתם, בעיר קינסבורג, ישופץ מנזקי הסופה ההרסנית. בסוף השבוע יצא אבי המשפחה עם הכלב לטיול מחנאות כדי לחגוג את האיחוד המרגש.

הסופה סנדי הייתה ההוריקן הקטלני ביותר ב-2012. יותר מ-280 בני אדם נהרגו מנזקים ישירים ועקיפים של הסופה, שהתחוללה ב-31-22 באוקטובר 2012, וגרמה נזקים של 70 מיליארד דולרים.

חדשות נוספות מרחבי העולם
המטוס המלזי, פוטין ורשת פוקס: צפו במופע של אובמה
אורוגוואי הציגה תכנית למכירה של מריחואנה חוקית
נגיף מרס הקטלני זוהה בארה"ב: "עדיין אין סיבה לפאניקה"

חניון מוניות מוצף בעיר הובוקן ניו ג'רזי. AP
חניון מוניות מוצף בניו ג'רזי בזמן הוריקן סנדי/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully