וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אורוגוואי: הוצגה התכנית למכירת המריחואנה החוקית

המדינה, שהפכה אשתקד לראשונה בעולם שמתירה לרכוש, לגדל ולצרוך את הסם, תאפשר לתושבים לקנות עד 40 גרם בחודש. כמו כן, כל אחד יוכל להחזיק 6 שתילי קנאביס בדירתו

חגיגות באורוגוואי לאחר ההחלטה על לגליזציה של מריחואנה. רויטרס
בקרוב בחנויות הקרובות לבית. תומכי הלגליזציה באורוגוואי, בחודש דצמבר/רויטרס

בשנה שעברה הפכה אורוגוואי למדינה הראשונה בעולם שמתירה לגדל, למכור ולצרוך מריחואנה, ואתמול (שישי) חשפו הרשויות במדינה כיצד תיושם הלגליזציה. התוכנית, שהוצעה על ידי נשיא המדינה, חוזה מוחיקה, צפויה להיכנס לתוקף בתחילת שבוע הבא.

על פי התוכנית, בתי מרקחת מורשים ימכרו את הסם בפחות מדולר אחד לגרם, כשלצרכנים יהיה מותר לרכוש עד 40 גרם בחודש. כל בית אב יורשה לגדל עד שישה שתילי קנאביס, ועישון המריחואנה יתאפשר בכל מקום שבו ניתן לעשן טבק, אולם לא במקומות העבודה. כמו כן, נהגים שייתפסו כשהם בהשפעת הסם, יטופלו בצורה זהה לאלו שנוהגים בהשפעת אלכוהול.

עוד על לגליזציה של מריחואנה ברחבי העולם
"בשביל השחורים": המריחואנה בוושינגטון הבירה חוקית
קולורדו הכניסה 2 מיליון דולר ממסים על מריחואנה
באישור המושל: ניו יורק תקל על השימוש במריחואנה

הממשלה מצפה שעד סוף חודש נובמבר השנה תתאפשר מכירת המריחואנה בבתי המרקחת ברחבי המדינה. הערכות הממשלה הן שהדרישה למריחואנה במדינה נעה בין 18 ל-22 טון, מה שידרוש מאה דונם של מטעים לגידול קנאביס.

אורוגוואי מקווה שהפיכת המריחואנה לחוקית תעזור להתמודד עם קרטלי הסמים, אולם מבקרי ההחלטה טוענים כי צעד זה רק יחשוף אנשים נוספים לסמים. דוח חדש של האו"ם יוצא נגד לגליזציה של סמים, בטענה שהם מהווים סכנה לבריאות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully